۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد:

اولین محصول مشترک سایپا-سیتروئن رونمایی شد/ تولید و عرضه‌ C۳ از سال‌آینده

۵ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۳
کد خبر: 233840
اولین محصول مشترک سایپا-سیتروئن رونمایی شد/ تولید و عرضه‌ C۳ از سال‌آینده

C۳ به عنوان اولین محصول مشترک سایپا و سیتروئن شب گذشته رونمایی شد.

 اقتصاد آنلاین - سمانه برمخ‌ شاد ؛ C۳که در سایت تولیدی این شرکت در کاشان تولید خواهد شد در دنیا بین ۱۲تا ۲۰هزار یورو قیمت گذاری شده که البته C۳‌های این رده قیمتی دارای موتور۱۶۰۰توربو نیستند.

بر این اساس C۳که در ایران عرضه می شود دارای موتور۱۶۰۰توربوخواهد بود اما مسوولان سایپا سیتروئن اعلام کردند که هنوز مشخص نیست این خودرو در ایران با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

 سایپا سیتروئن طی سال‌های ۹۷و  ۹۸سه محصول عرضه خواهد کرد و بنا به اعلام مدیران این شرکت برنامه ریزی برای تولید سالانه ۲۰۰هزار دستگاه خودرو صورت گرفته است.

فریبرز شهبازی، مدیر عامل شرکت سایپا سیتروئن با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۷چند دستگاه C۳  به تولید می‌رسد اما تولید انبوه و فروش کلی این خودرو به سال ۹۸موکول خواهد شد، خاطرنشان کرد:در ابتدای تولید این خودرو ۲۰درصد داخلی سازی صورت خواهد گرفت و رفته رفته به  ۷۰ درصد خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه ایران دومین کشوری است که C۳ در را تولید می کند، گفت: در نظر داریم تا به عنوان هاب منطقه برای صادرات این محصول به کشورهای خاورمیانه و آفریقا فعالیت داشته باشیم که در حال حاضر به  ۳۰ درصد صادرات فکر خواهیم کرد.

تولید سه محصول سیتروئن در ایران

در این مراسم، یان مارتین،قائم مقام سایپا سیتروئن از عرضه سه خودرو جدید سیتروئن در ایران خبر داد و  گفت: اولین خودرو تولیدی نیو C۳ بوده و دو خودرو دیگر نیز در کلاس سدان و SUV عرضه خواهد شد.

او با اشاره به  اینکه یک خودرو کلاس B سدان برای بازار ایران در حال طراحی است، اظهار کرد:شریک بلندمدت سیتروئن است  به طوری که ۵۰ سال پیش اولین همکاری را با یکدیگر آغاز کردیم.

به گفته قائم مقام سایپا سیتروئن نمایندگی‌های فروش سایپا سیتروئن با استانداردهای روز سیتروئن که در اروپا اجرا شده در ایران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

سیتروئن

 

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3

خودروC3