۰ نفر

شاسی‌بلند لامبورگینی تا ۲ هفته دیگر می‌آید +تصاویر

۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۰۳
کد خبر: 233418
شاسی‌بلند لامبورگینی تا ۲ هفته دیگر می‌آید +تصاویر

اروس لامبورگینی 4 دسامبر یعنی دو هفته دیگر به شکل رسمی معرفی می‌شود. لامبورگینی قصد دارد نسخه‌ای سبک‌تر و قدرتمندتر را با نام اروس پرفورمانته را با قدرتی بیش از 700 اسب بخار ارائه دهد.

این مسئله در دنیایی که قدبلندهای دنیای خودرو محبوب‌تر از کلاسیک‌ها و سدان‌ها شده‌اند مقوله مهمی معرفی می‌شود. از طرفی اروس اولین کراس‌اوور لامبورگینی محسوب می‌‌شود و همین امر برای برند بزرگ ایتالیایی‌ها یک رویداد تاریخی به حساب می‌آید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، این اتومبیل در نمونه اولیه با یک موتور توئین توربوی 4 لیتری V8 ارائه می‌شود که با تولید گشتاور 849 نیوتن‌متر خروجی معادل 650 اسب‌بخار دارد. قدرت تولیدی این خودرو با خودرویی مانند  شورلت کوروت Z06 برابری می‌کند.

شاسی بلند لامبورگینی

موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته مجهز می‌شود نیروی حاصل از موتور را به تمامی چرخ‌ها ارسال می کند. بنابراین می‌توان از لفظ "آل ویل درایو"، یا قابلیت محرک تمام چرخ از آن نام برد. سامانه دیفرانسیل مرکزی تورسن و دف‌های قفل شده عقب نیز در این اروس قدبلند دیده می شوند.

شاسی بلند لامبورگینی

براساس گزارش‌ها اروس بیش از 1995 کیلو وزن دارد و با توجه به این وزن به طرز مضحکی سریع به نظر می‌رسد. براساس آمار برآورد شده، این خودرو برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد. البته برخی از تست‌های انجام شده در طول آزمایش‌های انجام شده عدد 3.35 ثانیه را نیز نشان می‌دهد. خودرو می‌تواند با بیشینه سرعت 302 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. اروس در پیست ناردو سرعتی در سطح اوراکان از خود نشان داده است.

شاسی بلند لامبورگینی

امکان ساخت یک نسخه هیبریدی پلاگین هیبرید از این خودرو وجود دارد که احتمالا یا یک موتور V6 ارائه گردد. از طرفی لامبورگینی قصد دارد نسخه‌ای سبک‌تر و قدرتمندتر را با نام اروس پرفورمانته را با قدرتی بیش از 700 اسب بخار ارائه دهد.

شاسی بلند لامبورگینی