۰ نفر

خدمتی دیگر ازخودروسازی کارمانیا؛

انجام سرویس خودرو درب منزل مشتریان

۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۸
کد خبر: 221652
 انجام سرویس خودرو درب منزل مشتریان

خودروسازی کارمانیا سرویس های دوره ای و فصلی خودروهای BYD را در منزل و محل کار مشتریان طبق تماس قبلی و رزرو روز و ساعت مورد نظر در کلان شهر تهران ارائه می دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شرکت خودروسازی کارمانیا در گامی دیگر و در راستای تحقق آرمان های عظیم خود در جهت تکریم و برطرف نمودن هرگونه نیاز مشتریان محترم و افزایش آرامش خاطر آنان، به صورت آزمایشی طرح Home Service یا ارایه سرویس های دوره ای و فصلی خودروهای BYD را در منزل و محل کار مشتریان طبق تماس قبلی و رزرو روز و ساعت مورد نظر در کلان شهر تهران به اجرا گذاشت.

مشتریان ساکن تهران زین پس می‌توانند طی روزهای کاری و در ساعت اداری با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایند و پس از رزرو و زمان بندی مشخص شده از طرف این واحد، در منزل و یا محل کار خود خودروی خود را برای انجام سرویس های دوره ای و فصلی به تیم خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا سپرده و خود با آرامش و به دور از هر گونه ترافیک و هیاهو به امور خود بپردازند.

این طرح به صورت گسترده در شهر تهران آغاز و به زودی با فراهم آمدن زیرساخت‌های مناسب آن به صورت گسترده در دیگر شهرهای ایران نیز به اجرا در خواهد آمد.

جهت مشاهده تصاویر و دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات بی وای دی کلیک کنید.