۰ نفر

با تخفیف و تسهیلات بدون بهره خودروی فرانسوی بخرید +جزییات

۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲
کد خبر: 214102
با تخفیف و تسهیلات بدون بهره خودروی فرانسوی بخرید +جزییات

نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش نقدی و اقساطی برای عرضه محصولات خود در ایران در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آرین موتور تابان، نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران برای 4 محصول  DS تخفیف نقدی 4 تا 7 میلیون تومانی در نظر گرفته است که موعد تحویل این محصولات بسته به شیوه پرداخت از 15 ، 30 و 60  روز متفاوت است.

بنا به این گزارش ارزان‌ترین محصول DS در این شرایط مدل هاچ‌بک DS 3 ، با قیمت 138.2 میلیون تومان ( با احتساب 4 میلیون تومان تخفیف) است و تنها خودرو سدان این برند پریمیوم فرانسوی 5LS است که با احتساب تخفیف با قیمت نقدی  191.6 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

در شرایط فروش اقساطی نیز، تسهیلات 52 تا 95 میلیون تومانی برای 4 محصول DS در نظر گرفته شده است که طی اقساط 12 ، 14 یا 18 ماهه بدون بهره از متقاضیان اخذ می‌شود.نرخ بهره در درشرایط اقساطی 24 ماهه نیز18 درصد تعیین شده است.

بر این اساس مانند شرایط فروش نقدی سود مشارکت 21 درصدی برای مشتریان طرح تحویل 60 روزه در طرح فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. مبلغ اقساط ماهیانه در این طرح فروش برای 4 محصول DS از 2.6 تا 6.7 میلیون تومان است که در مقایسه با خودروهای همرده مشابه، شرایط به مراتب بهتری را در اختیار خریداران قرار داده شده است.

قیمت دی اس

 جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر کلیک کنید.