۰ نفر

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز:

قراردادهای جدید خودرویی تکنولوژی‌های روز را وارد کشور می‌کند

۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 207032
قراردادهای جدید خودرویی تکنولوژی‌های روز را وارد کشور می‌کند

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو شیراز با اشاره به اینکه دیگر وقت آن رسیده است که اقتصاد به دست بخش خصوصی سپرده شود، گفت: هر جا بخش خصوصی وارد شده فساد و دیگر مشکلات حاشیه‌ای کمتر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کورش کرم پور نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی درباره نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز گفت:این نمایشگاه به حدی برای ما اهمیت داشت که با وجود جلسه علنی مجلس، من به اتفاق دیگر نمایندگان استان سفری چند ساعته به شیراز داشتیم تا از این نمایشگاه بازدید کنیم.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش های ارائه شده حضور شرکت کننده ها در سال جاری صد درصد نسبت به دور قبل نمایشگاه افزایش داشته و مساحت آن نیز افزایش پیدا کرده است.

نماینده فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی افزود : این رویداد باید ساماندهی شود تا در هر دوره شاهد استقبال اهالی صنعت و قطعه سازان و همچنین مصرف کنندگان نهایی باشیم.

کرم پور در ادامه گفت : اشکالی که در این دوره به چشم می خورد این است که اکثر خودروها وارداتی هستند و متاسفانه ما خودروسازان کمی در استان فارس داریم.

وی ادامه داد:البته باید توجه کرد که به سبب توافق هسته ای مشکل داد و ستد ما با دنیا حل شده  و در نتیجه امروز در زمینه واردات خودرو و قطعات مشکلی نداریم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه با قراردادهای جدید، تکنولوژی خودرو سازی وارد کشور شده است، تاکید کرد:با ادامه این سرمایه گذاری های مشترک علاوه بر اشتغال، دیگران نیز برای حضور در ایران تشویق می شوند.