۰ نفر

هیوندای می تازد!

۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
کد خبر: 206822
هیوندای می تازد!

هیوندای در سال ۱۹۶۷ میلادی توسط چانگ جو-یانگ در سئول پایتخت کره جنوبی تأسیس شد. این شرکت خودروسازی بعد از سال‌ها فعالیت و کسب موفقیت‌های متعدد توانست به بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی کره جنوبی تبدیل شود و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

از خودروهای ساخت این شرکت می‌توان به هیوندای ۱۰، هیوندای ۲۰ و هیوندای ۳۰، هیوندای ۴۰، هیوندای سانتافه، هیوندای سوناتا و همچنین هیوندای الانترا و هیوندای اکسنت اشاره کرد.

هیوندای آی ۲۰

h

از زاویه سواد بصری، خودروهای منحنی شکل بیشتر مورد علاقه افراد با روحیه انعطاف‌پذیری بالا هستند. به همین دلیل این خودروی سواری بسیار مورد علاقه خانم‌ها و یا آقایانی با چنین روحیه‌ای است.

هیوندای آی ۲۰ صفر را با قیمت ۸۷ میلیون تومان می‌توانید در رنگ‌های مختلف مانند سفید، مشکی، سرمه‌ای و قرمز خریداری کنید.

در آگهی‌ خرید و فروش خودرو هیوندا در سایت دیوار هیوندای آی ۲۰ دست دوم سال ۲۰۱۵ با تقریبا ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد حدودا ۷۰ میلیون تومان موجود است.

مشخصات فنی

به گزارش ویرلن ، برخی از مشخصات فنی این ماشین بدین صورت است: دارای ۴ سیلندر ‌DOHC با ۱۶ سوپاپ و حجم ۱۴۰۰ سی سی و حداکثر قدرت ۱۰۰ پی اس در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است.

همچنین از سایر مشخصات آن می‌توان به گیربکس ۴ دنده اتوماتیک، ظرفیت باک بنزین ۴۵ لیتر، کیسه هوای ایمنی در ۱۰ نقطه (۲ عدد جلو، ۲ عدد جانبی و ۲ عدد پرده‌ای) و نیز دوربین عقب قابل رویت بر روی آینه، قفل مرکزی درب‌ها، ترمز ضد قفل ABS ، با ۴ بلندگوی ضبط و ۲ تیوتر و پورت‌های آی‌پاد، یو اس بی و AUX اشاره کرد.

 

هیوندای سانتافه

h1

سانتافه از جمله ماشین‌های شاسی بلندی است که طرفداران زیادی دارد، این خودرو بین سنین مختلف، زن یا مرد و با هر نوع فرهنگ دارای‌ علاقمندان بسیاری است. سانتافه صفر را با قیمت ۲۳۷ میلیون تومان می‌توان خریداری کرد.

مشخصات فنی

موتور ۶ سیلندر با حجم ۳۵۰۰ سی سی با دو خروجی اگزوز و قدرت ۲۸۰ اسب بخار، گیربکس ۶ دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت دستی، باک بنزین این خودرو ۷۰ لیتر بنزین جای می‌دهد.

از دیگران خصوصیات این شاسی بلند می‌توان به ۱۲ عدد کیسه هوای ایمنی، ترمز ضد قفل ABS ، سیستم کلید هوشمند و استارت دکمه‌ای، سرد کن غذا در کنسول وسط، سیستم نمایشگر اطلاعات سفر، سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو و همچنین ضبط با پورت‌های ‌یو اس بی، آی‌پاد و AUX.

قیمت سانتافه کارکرده مدل ۲۰۱۵ در قسمت خرید و فروش ماشین در دیوار با کارکرد تقریبا ۳۵ هزار کیلومتر حدودا ۱۷۰ میلیون تومان است.

 

نمایندگی هیوندای در ایران

شرکت آسان موتور در سال 1385 و با آغاز مجدد واردات خودرو به ایران توانست پنج مدل آزرا، سوناتا، توسان، سانتافه و کوپه را وارد کشور کند. همچنین در سال 1388 جدیدترین خودروهای شرکت هیوندای مطابق با استانداردهای اروپایی از جمله خودروهایی مانند جنسیس، ix55 و i30 نیز به انواع واردات این شرکت اضافه شد. این همکاری تا به حال با ورود سایر خودروهای مدرن و باکیفیت هیوندای به ایران ادامه داشته است.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خودرو دست دوم  هیوندای به سایت دیوار (divar.ir) مراجعه کنید.