۰ نفر

تولید شاسی بلند توسط فراری +تصاویر

۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۱۱
کد خبر: 204802
تولید شاسی بلند توسط فراری +تصاویر

ساخت خودروهای شاسی بلند سود زیادی برای خودروسازان به ارمغان آورده است و مدت هاست که زمزمه تولید یک سوپر اسپرت بلند مرتبه توسط فراری نیز شنیده می شود اما این شرکت به صورت مداوم خبرهای مبنی بر ساخت یک خودروی SUV را رد می کند و سالیان سال است که این گونه اخبار را انکار می کند.

اما حالا طبق خبرهای منتشر شده از درون شرکت پروژه جدیدی مبنی بر ساخت یک خودروی غیرمعمول از سوی فراری به گوش می رسد که با کد F16X خوانده می شود و قرار است در کنار نسل بعدی GTC4 که یک شوتینگ برک است عرضه شود.
فراری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجایتو، اگر بخواهیم از جزییات آن برایتان بگویم باید عنوان کرد که با یک طرح بدنه کوپه مانند طرف خواهیم بود که در ارتفاع بالاتری به نسبت شاسی نصب شده است.

استفاده از شاسی آلومینیومی و سیستم چهارچرخ متحرک می تواند از دیگر مواردی باشد که فراری از آن ها برای ساخت این مدل جدید بهره خواهد گرفت. به احتمال بسیار خودرو بدون ستون B و درب های عقبی برای ورود هرچه راحت تر سرنشینان عرضه شود.

فراری

این خودرو احتملا با موتور V8 به همراه قوای محرکه هیبریدی عرضه خواهد شد و به دومین محصول هیبرید این شرکت پس از فراری لفراری تبدیل می شود. طبق دیگر اطلاعات این خودرو در حدود 300 هزار دلار ارزش گذاری خواهد شد.

فراری

فراری با این مدل می تواند به اهداف خود برای رسیدن به فروش دو برابری در اوایل دهه آینده نزدیک شود. سرجیو مارکیونه رئیس این شرکت هدف فروش 16 هزار دستگاه در سال را دنبال می کند و طبیعی است که از مواضع سابق خود مبنی بر عدم ارائه یک خودروی SUV عقب نشینی کند.

در حال حاضر اکثر خودروسازان مشابه فراری در برنامه کاری خود ساخت یک مدل SUV را دنبال می کنند که از جمله آن ها می توان به لامبورگینی اشاره کرد که تولید مدل اوروس را در دستور کار خود دارد، حتی رولزرویس نیز به فکر تولید یک شاسی بلند لوکس افتاده و با این اوصاف به نظر می رسد که دیگر برندی در جهان خودروسازی بدون وجود مدل های SUV قادر به ادامه حیات نباشد.