۰ نفر

تسهیلات ویژه برای خرید خودروی فرانسوی +جزییات

۷ تیر ۱۳۹۶، ۹:۵۹
کد خبر: 202301
تسهیلات ویژه برای خرید خودروی فرانسوی +جزییات

تسهیلات بدون بهره 52 تا 95 میلیون تومانی و تخفیف 4 تا 7 میلیون تومان از جمله شرایطی است از سوی نماینده رسمی DS در ایران؛ برای عرضه محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش محصولات این برند شامل تخفیفات ویژه نقدی و تسهیلات با بازپرداخت بدون بهره را برای مشتریان در نظر گرفته‌است.

  در این طرح، تخفیف نقدی 4 تا 7 میلیون تومان برای 5 محصول DS در نظر گرفته شده و خودرو بسته به شیوه پرداخت بهای خودرو  15 ، 30 و یا 60 روزه، به مشتری تحویل داده می‌شودکه در تحویل 60 روزه، 21  درصد سود مشارکت به خریدار تعلق می گیرد.

 آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی نیز تسهیلات 52 تا 95 میلیون تومانی را برای 5 محصول DS در نظر گرفته که طی اقساط 12 ، 14 یا 18 ماهه بدون بهره از متقاضیان اخذ می‌شود.

 همچنین علاقمندان به بهره‌گیری از شرایط اقساطی 24 ماهه می‌توانند این تسهیلات را با نرخ بهره 18درصد بپردازند. سود مشارکت 21 درصدی نیز برای مشتریان طرح تحویل 60 روزه در طرح فروش اقساطی تعیین شده است.  

بر اساس این گزارش طرح های فروش ویژه نقدی-مشارکتی و اقساطی-مشارکتی  با موعد تحویل 90 ، 120 یا 180 روزه نیز از سوی نماینده رسمی DS در نظر گرفته شده است که در طرح نقدی سود مشارکت حداقل 26 درصدی، شرایط ایده آلی را برای سرمایه‌گذاری در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

آرین موتور تابان

برای مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر  کلیک کنید.