۰ نفر

تغییر ساعت‌کاری مراکز معاینه‌‌فنی در ماه رمضان +جزییات

۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹
کد خبر: 196095
تغییر ساعت‌کاری مراکز معاینه‌‌فنی در ماه رمضان +جزییات

ساعات کاری مراکز معاینه فنی در ماه رمضان تغییر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعات کاری مراکز به مناسبت ماه مبارک رمصان تغییر یافته که شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت آن به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

در حال حاضر به مراکز معاینه فنی شهر تهران در حدود 3000 دستگاه خودرو مراجعه می کنند که با توجه به ظرفیت ایجاد شده در این مراکز و امکان پذیرش حداقل 6000 دستگاه خودرو به صورت روزانه در مراکز 13 گانه معاینه فنی شهر تهران مدت انتظار بصورت میانگین جهت اخذ معاینه فنی کمتر از نیم ساعت بوده و شهروندان می توانند بدون معطلی نسبت به اخذ معاینه فنی خودور خود اقدام کنند.

جهت به حداقل رسیدن مدت زمان معطلی در مراکز به شهروندان توصیه می‌شود قبل از مراجعه نسبت به بازدید، انجام سرویس های دوره ای و برطرف کردن ایرادات خودرو خود اقدام کرده تا در همان مرحله اول گواهی معاینه فنی را اخذ نند و مجبور به مراجعات بعدی جهت آزمون های مجدد قسمت های معیوب نشوند. شهروندان جهت مطلع شدن از گردش کاری مراکز و آیتم هایی که در مراکز مورد کنترل قرار می گیرد می توانند به سایت ستاد معاینه فنی مراجعه کنند.

بنا براعلام روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، ضمناً جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در ایام ماه رمضان در روزهای جمعه پنج مرکز بیهقی، نیایش، آبشناسان، دماوند و امام رضا(ع) فعال می باشند.

مراکز معاینه فنی