۰ نفر

شرایط فروش متفاوت آرین موتور تابان در سال۹۶

DS را با تخفیف و تسهیلات بدون بهره بخرید

۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰
کد خبر: 189983
DS را با تخفیف و تسهیلات بدون بهره بخرید

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، با انتشار شرایط فروش جدید محصولات این برند تخفیفات ویژه نقدی و تسهیلات بیش تر از سال 95 با بازپرداخت بدون بهره را برای مشتریان در نظر گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تخفیف نقدی در نظر گرفته شده برای 5 محصول DS از 4 تا 7 میلیون تومان و موعد تحویل  15 ، 30 و یا 60 روزه، بسته به انتخاب شیوه پرداخت است. آرین موتور تابان همچنین برای متقاضیان تحویل 60 روزه محصولات DS، 21 درصد سود مشارکت در نظر گرفته است. ارزان ترین محصول DS در این شرایط مدل هاچ بک DS 3 با قیمت 135.4 میلیون تومان ( با احتساب 4 میلیون تومان تخفیف) است و تنها خودرو سدان این برند پریمیوم فرانسوی 5LS است که با احتساب تخفیف با قیمت نقدی  188.7 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می شود.

آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی مانند سال 95، پیشنهاد های ویژه ای برای مشتریان دارد. در این شرایط تسهیلات 52 تا 95 میلیون تومانی برای 5 محصول DS در نظر گرفته شده است که طی اقساط 12 ، 14 یا 18 ماهه بدون بهره از متقاضیان اخذ می شود. همچنین علاقمندان به بهره گیری از شرایط اقساطی 24 ماهه می توانند این تسهیلات را با نرخ بهره 18درصد بپردازند. مانند شرایط فروش نقدی سود مشارکت 21 درصدی برای مشتریان طرح تحویل 60 روزه در طرح فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. مبلغ اقساط ماهیانه در این طرح فروش برای 5 محصول DS از 2.6 تا 6.7 میلیون تومان است که در مقایسه با خودروهای همرده مشابه، شرایط به مراتب بهتری را در اختیار خریداران قرار می دهد.

آرین موتور تابان همچنین طرح های فروش ویژه نقدی-مشارکتی و اقساطی-مشارکتی را با موعد تحویل 90 ، 120 یا 180 روزه منتشر کرده است که در طرح نقدی سود مشارکت حداقل 26 درصدی، شرایط ایده آلی را برای سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.