۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فروش کولئوس به زودی آغاز می‌شود/ انتقاد از روند ترخیص خودروهای وارداتی

۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳
کد خبر: 177491
فروش کولئوس به زودی آغاز می‌شود/ انتقاد از روند ترخیص خودروهای وارداتی

مدیر بازاریابی نگین خودرو از آغاز فروش رنو کولئوس طی روزهای آینده با تحویل در اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: هم اکنون واردکنندگان با مشکل طولانی بودن پروسه ترخیص خودروهای وارد شده از سوی گمرک روبه رو هستند که از طریق وزارت صنعت به دنبال حل این مشکل هستیم.

محمد مرتضایی در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین، با بیان اینکه نگین خودرو طی سال های گذشته همواره شاهد رشد بیش از 200 درصدی فروش بوده است، تاکید کرد: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فروش برای چند سال محدود می تواند تکرار شود و آن چیزی که می تواند موجب تکرار آن شود، تمایز در روش های فروش، سرویس و خدمات فروش است که می تواند به استمرار این رشد کمک کند.

وی رمز موفقیت نگین خودرو همزمان با رشد فروش را به روز رسانی ساختارها و همچنین تمرکز مدیریت جدید بر حفظ مشتری برای بلند مدت دانست و تاکید کرد: نگین خودرو تنها شرکتی است که دلال در فروش محصولاتش دخالت ندارد چرا که استراتژی ما ایجاد انگیزه برای مشتریان نهایی با از بین بردن حاشیه سود است.

مدیر فروش و بازاریابی نگین خودرو با اشاره به اینکه لغو تحریم ها با اجرایی شدن برجام به بهبود فعالیت ها کمک کرده، تصریح کرد: در دوران تحریم ها مدیران و مسئولان حوزه صنعت به ما کمک کردند تا بتوانیم تحریم ها را دور بزنیم و مشکلات موجود را از سر راه برداریم.

مرتضایی اضافه کرد:البته به رغم لغو تحریم ها همچنان در حوزه روابط بین الملل در بخش بانکی مسائلی وجود دارد که باید حل شود چرا که هنوز بانک های بزرک اروپایی با ما کار نمی کنند، اما به این موضوع واقفیم که تحریم ها طی چندسال اعمال شده و رفع آن ها و بازگشت به شرایط عادی به زمان نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سهم نگین خودرو از بازار خودروهای وارداتی تا پایان سال به ٢١ درصد می رسد، اضافه کرد: هم اکنون واردکنندگان با مشکل طولانی بودن پروسه ترخیص خودروهای وارد شده از سوی گمرک روبه رو هستند که از طریق وزارت صنعت به دنبال حل این مشکل هستیم.