۰ نفر

رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو؛

با ٥٦ میلیون شاسی بلند بخریم +تصاویر

۲۶ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۲
کد خبر: 170892
با ٥٦ میلیون شاسی بلند بخریم +تصاویر

کراس اوورX٢٢ مدیران خودرو با قیمتی بین ٥٦ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان تا ٦٦ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان در دو نوع دستی و اتومات با دردو نوع نرمال و اسپرت رو نمایی وپیش فروش نقدی و اقساطی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، ژانگ، مدیر عامل مدیران خودرو  در مراسم رونمایی کراس اوور x22، با اشاره به اینکه تمرکز بر قشر جوان و برنامه ریزی برای  گروه شاسی بلند دو استراتژی مهم مدیران خواهد بود، تاکید کرد: سهم بازار خودروهای شاسی بلند رو به افزایش است و در این راستا ما به دنبال تولید خودروهای شاسی بلند هستیم.

اکبری، مدیرعامل بازاریابی مدیران خودرو با اشاره به یک سالگی برجام و لغو تحریم ها، تاکید کرد:طی یک سال مدیران خودرو به عنوان پیش قراوول خودروسازان چینی، ٤ محصول جدید را به بازار عرضه کرده است.

کراس اوورX٢٢

کراس اوورX٢٢

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ٢ هزار مشتری جدید را به خانواده ٢٠٠ هزار نفری مشتریانمان اضافه کردیم.

مدیر بازاریابی مدیران خودرو با اشاره به اینکه با ارائه x22، سبد محصولاتمان را کامل تر کردیم، اظهار کرد:x22 به عنوان یک خودروی جوان پسند به بازار عرضه می شود.

‏  MVM X۲۲ به عنوان یک مینی کراس شهری با سبک و سیاق متفاوت در طراحی و مهندسی در زمره جدیدترین محصولات کمپانی چری چین به شمار می رود که قرار است به زودی در بازار ایران نیز عرضه شود.

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو تمامی زیرساخت های تولید برای این خودرو از مدت ها قبل فراهم است و در حال حاضر مشکلی از بابت تامین قطعات و خدمات پس از فروش این خودرو وجود ندارد و این خودرو به زودی حس جوانی را به بازار خودرو باز خواهد گرداند.

کراس اوورX٢٢

کراس اوورX٢٢

کراس اوورX٢٢

2 از پیشرانه 1.5 لیتری با حداکثر توان 105 اسب بخار بهره می برد و در دو نسخه با گیربکس 5 سرعته دستی یا 4سرعته اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.در بررسی سازندگان قطعات فنی و الکتریکی این خودرو نام های معتبر و بزرگی همچون کانتیننتال، بوش، ولئو، ZF و ... به چشم می خورند که نشان دهنده کیفی سازی نسل جدید محصولات ام وی ام و چری در همکاری با بزرگان قطعه سازی است.X22 نخستین محصول اتوماتیک مدیران خودرو است که از گیربکس چند سرعته اتوماتیک به جای CVT بهره می برد که در نسخه اتوماتیک با کلید های اسپرت و ECO امکان رانندگی پرشتاب و اقتصادی را فراهم می کند.

از جمله امکانات قابل توجه این مینی کراس جدید می توان به دوربین عقب، نمایشگر 8 اینچ لمسی، فضای جادار 420 لیتری عقب، سیستم تهویه الکتریکی، آینه های برقی، کروز کنترل، تریم و صندلی های دو رنگ چرم، ABS ،EBD و ... اشاره کرد.