۰ نفر

توقیف وانت‌پیکان با ۱۰ میلیون تومان جریمه در بزرگراه امام‌ علی

۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴
کد خبر: 166785
توقیف وانت‌پیکان با ۱۰ میلیون تومان جریمه در بزرگراه امام‌ علی

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف وانت پیکانی با قریب به 10 میلیون تومان جریمه رانندگی در بزرگراه امام علی خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در این‌باره گفت: حوالی ساعت 12 امروز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در بزرگراه امام علی یک دستگاه وانت پیکان را به دلیل تخلف متوقف کرده و در استعلام سوابق متوجه شدند که این وسیله نقلیه 9 میلیون و 975 هزار تومان جریمه پراخت نشده دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی از ثبت 169 تخلف رانندگی برای این وانت پیکان خبر داد و افزود: سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و صحبت با تلفن همراه در صدر جرائم راننده متخلف وانت پیکان بوده است.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران نسبت به توقیف و اعزام این وانت پیکان به پارکینگ اقدام کردند، اظهارکرد: تا زمان پرداخت مبلغ جریمه این خودرو در توقیف خواهد بود.

جبارزاده با اشاره به قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی افزود: طبق ماده 8 این قانون تمامی خودروها و وسایل نقلیه دارای بیش از 1 میلیون تومان جریمه در صورت رویت ماموران پلیس متوقف و روانه پارکینگ می‌شوند و تا زمان پرداخت مبلغ جریمه در پارکینگ خواهند بود.

صبح امروز نیز جبارزاده از توقیف سواری پراید با هشت میلیون تومان تخلف خبر داده بود.