۰ نفر

اروپا در انتظار جزئیات قرارداد نیسان

۲ آذر ۱۳۹۵، ۱:۵۲
کد خبر: 159751
اروپا در انتظار جزئیات قرارداد نیسان

نخست‌وزیر بریتانیا به نیسان موتور اطمینان داد هرگونه کاهش رقابت‌پذیری ناشی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را جبران می‌کند.

رئیس رقابت اتحادیه اروپا اعلام کرد درمورد اطمینانی که بریتانیا پیرامون مساله خروج این کشور از اتحادیه اروپا به نیسان موتور داده است نگرانی وجود ندارد، اما او منتظر انتشار جزئیات بیشتری است که این مورد را روشن‌تر می‌کند.

به گزارش رویترز، ماه گذشته ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا به نیسان موتور اطمینان داد هرگونه کاهش رقابت‌پذیری ناشی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را جبران می‌کند. درنتیجه نیسان موتور موافقت کرد سرمایه‌گذاری جدید خود را در بریتانیا به انجام برساند.

درپی این توافق کمیسیون اروپا خواستار انتشار جزئیات بیشتری شده است. مارگارت وستاگر، رئیس رقابت اتحادیه اروپا، اعلام کرد مقامات بریتانیا هنوز اطلاعات مورد نیاز را فراهم نکرده‌اند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد،  او در حاشیه کنفرانسی در بروکسل به خبرنگاران گفت: «تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوریم، جای نگرانی وجود ندارد.» وستاگر دارای این قدرت است که از مقامات ملی بخواهد یارانه‌هایی را که قوانین کمک‌های دولتی اتحادیه اروپا را نقض کرده‌اند، حذف کنند.