۰ نفر

اکسپریا +Z3 قیمت‌گذاری شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۶
کد خبر: 84947

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند سونی اکسپریا +Z3 در اوایل تیر ماه با قیمت 699 یورو در کشور ایتالیا عرضه خواهد شد.

هفته‌ی گذشته، شاهد معرفی پرچم‌دار جدید سونی یعنی اکسپریا +Z3 بودیم. این محصول در اصل مدل بین‌المللی گوشی اکسپریا Z4 است که به‌صورت انحصاری برای کشور ژاپن عرضه خواهد شد. همچنین این دو محصول از نظر طراحی ظاهری و قابلیت سخت‌افزاری تفاوتی با یکدیگر ندارند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، گوشی اکسپریا +Z3 در تاریخ یکم الی پنجم تیر ماه (22-26 June 2015) به قیمت 699 یورو در کشور ایتالیا عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌فروش این گوشی در کشور انگلستان با قیمت 549 پوند آغاز شده است. در حال حاضر زمان دقیق برای عرضه‌ی اکسپریا +Z3 در کشور انگلستان مشخص نشده است؛ ولی به‌احتمال زیاد مثل ایتالیا، در اوایل تیر ماه شاهد عرضه این گوشی در انگلستان هم خواهیم بود. سونی اکسپریا +Z3 از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر Full HD، پردازنده‌ی 64 بیتی 8 هسته‌ای اسنپ‌دارگون 810، دوربین اصلی 20.7 و سلفی ارتقاء پیدا کرده‌ی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این محصول که به اندروید لالی‌پاپ مجهز است؛ در سه رنگ مشکی، سفید و مسی عرضه خواهد شد.