۰ نفر

رونمایی از محصول جدید بی.ام.و

۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱
کد خبر: 6866
رونمایی از محصول جدید بی.ام.و

ب ام و اولین تصویر محصول جدید خود ، F10 M5 ، که تنها برای نیروی پلیس آلمان ساخته شده است را با رنگ بندی مخصوص، البته بدون اعلام جزئیات معرفی کرد .

همین امر موجب شده است تا شایعات و حدس و گمان ها در مورد این خودرو افزایش یابد . که می توان به موردی مانند دستکاری ECU به منظور دستیابی به سرعت های بالا در اتوبان ها ، اشاره کرد . این در حالیست که 2012 M5 دارای موتور V8 با قدرت 560 اسب بخار و شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه ای می باشد .

در گذشته کمپانی هایی مانند TechArt نسخه های اصلاح شده ی خود را به پلیس اتوبان آلمان ارائه می کردند . همانند پروژه TechArt 911 در سال 2005 که براساس پورشه 911 شکل گرفت و با سرعت 297 کیلومتر در ساعت سریع ترین خودروی پلیس دنیا لقب گرفته بود .

البته تاکنون تصمیمی برای اضافه شدن این محصول در آینده نزدیک به ناوگان پلیس آلمان گرفته نشده است .

تیونر آلمانی G-Power اقدام به ارائه ی بسته ای هیجان انگیز برای BMW M3 E92 کرده است . حجم موتور این هیولای آلمانی پس از اضافه شدن میل لنگ های سفارشی و پیستون های Mahle از 4 لیتر به 4.6 لیتر افزایش پیدا کرده است علاوه براین با بهره گیری از سوپرشارژر SK III ASA T1-723 قدرت این محصول به عدد 720 اسب بخار رسیده است . این تغییرات موجب شده اند تا هیولای G-Power به حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه ای دست پیدا کند . از دیگر تغییرات اعمال شده می توان به سیستم اگزوز و ورودی های هوای جدید ، سیستم تعلیق clubsport ، رینگ های 20 اینچی Silverstone Diamond با لاستیک هایی از میشلین و کاپوتی از فیبرکربن اشاره کرد .