۰ نفر

بهترین گوشی ویندوزفون دنیا کدام است؟

۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰:۳۱
کد خبر: 57087

روز گذشته اچ‌تی‌سی از پرچمدار ویندوز فونی خود با نام HTC One M8 for Windows Phone رونمایی کرد. این تلفن که از همان کیفیت ساخت و سخت‌افزار نسخه‌ی اندرویدی بهره می‌برد، در حال حاضر سریع‌ترین تلفن ویندوزفون دنیا است. اما آیا می‌توان این تلفن را بهترین در پلتفرم موبایل مایکروسافت دانست؟

بالاخره HTC یک محصول دیگر را برای پلتفرم موبایل مایکروسافت ارائه کرد. تلفنی که به اعتقاد بسیاری، خوش‌ساخت‌ترین تلفن اندرویدی حال حاضر دنیا است راه خود را به ویندوز فون نیز باز کرده است.

از نظر کیفیت ساخت، بدنه‌ی یکپارچه‌ی و فلزی وان ام ۸ نسبت به لومیا ۹۳۰ برتر به نظر می‌رسد. هرچند که لومیا ۹۳۰ در رنگ‌های متنوع‌تری عرضه می‌شود و بدنه‌ی آن نیز از پلاستیک فشرده و با کیفیتی ساخته شده و نمی‌توان ایراد ظاهری خاصی را به آن وارد کرد. از نظر دوربین می‌توان لومیا ۹۳۰ را در جایگاه بالاتری در مقایسه با وان ام ۸ قرار داد چرا که ابعاد سنسور بکار رفته در لومیا ۹۳۰ بزرگ‌تر از One M8 است و از فناوری Pureview پشتیبانی می‌کند. از نظر باتری به نظر می‌رسد One M8 به لطف باتری بزرگ‌تر، عملکرد بهتری در مقایسه با لومیا ۹۳۰ داشته باشد و طول عمر باتری بالاتری را ارائه کند. صفحه نمایش M8 یکی از بهترین LCDهای حال حاضر بازار است، اما از آن طرف لومیا ۹۳۰ نیز از یک صفحه نمایش AMOLED که فناوری Clear Black نوکیا را پشتیبانی می‌کند، بهره می‌برد. اظهار نظر در باره‌ی کیفیت صفحه نمایش این دو محصول کار آسانی است اما می‌توان هر دو را بسیار خوب توصیف کرد. به نظر شما کدام گوشی می تواند بهترین باشد؟

بهترین گوشی ویندوزفون دنیا کدام است؟