۰ نفر

اطلاعیه وزارت نیرو درباره وضعیت آب و برق

۹ تیر ۱۳۹۳، ۲۲:۵۰
کد خبر: 51209

وزارت نیرو در اطلاعیه ای با تاکید بر افزایش قابل توجه دمای هوا و به حداکثر رسیدن مصرف آب و برق، از مردم خواست تا صرفه جویی در مصرف آب و برق را در دستور کار خود قرار دهند.

وزارت نیرو در اطلاعیه‌ ای با تاکید بر لزوم توجه به صرفه‌ جویی بیشتر در مصرف آب و برق اعلام کرد: از تمامی هموطنان صمیمانه تقاضا می‌شود در روزهای گرم تابستان در خصوص مصرف بهینه آب و برق به‌ ویژه در ساعت‌ های اوج مصرف و همچنین درباره استفاده مناسب و اقتصادی از وسایل سرمایشی اهتمام لازم را به عمل آورند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،متن این اطلاعیه به‌ شرح زیر است:

"با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از همراهی هموطنان عزیز با خدمتگزاران خویش در صنعت آب و برق، با عنایت به آغاز فصل گرما و افزایش قابل‌ توجه میانگین دمای هوا در روزهای گذشته، بهره‌برداری از منابع آب و انرژی برق به حداکثر مقدار ممکن رسیده و تمام همت و تلاش کارکنان وزرات نیرو بر تامین پایدار، مطمئن و کیفی آب و برق برای تمامی مشترکان در سراسر کشور و جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از افزایش حداکثری مصرف متمرکز شده است.

بدیهی است به ثمر نشستن این تلاش‌ها، افزون بر اقدام‌های مهندسی و فنی و به‌ کارگیری تمام توان سخت‌افزاری، نیازمند همت و عنایت هموطنان عزیز در مصرف بهینه و اعمال شیوه‌های صحیح مصرف است که سبب کاهش فشار بر تاسیسات تامین و بهره‌برداری آب و برق شده و بر کیفیت و پایایی خدمات ارائه شده و بهره‌مندی شمار بیشتری از هموطنان از این خدمات خواهد افزود.

از ای نرو، از تمامی هموطنان تقاضا می‌شود در روزهای گرم تابستان در خصوص مصرف بهینه آب و برق به‌ ویژه در ساعت‌ های اوج مصرف و همچنین کنترل و صرفه‌ جویی در مصارف آب و برق اهتمام لازم را به عمل آورند."