۰ نفر

گران‌ترین مازراتی‌های جهان +عکس

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۰:۳۱
کد خبر: 46708
گران‌ترین مازراتی‌های جهان +عکس

هر فرد علاقه‌مندی به خودروهای اسپرت می داند که شرکت مازراتی تعدادی از گران ترین سوپر خودروهای جهان را می سازد. محبوبیت این شرکت در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. نگاهی داریم به تعدادی از گران‌ترین خودروهای این شرکت.

درب‌های شرکت مازراتی با هدف ساخت گران‌ترین و سریع‌ترین خودروهای کلاس مسابقه‌ای باز شد. این شرکت در سال 1914 در ایتالیا آغاز به کار کرد، موضوعی که باعث می‌شود تا این شرکت یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان خودروهای مسابقه ای در جهان باشد. کارخانه این شرکت مدتی بعد به مادنا منتقل شد و تحت کنترل فراری قرار گرفت. این شرکت تا سال 1993 زیر مجموعه فراری بود و بعد از آن در زیر مجموعه فیات قرار گرفت. تمامی این شرکت های خودروسازی در طول زمان طراح های مفهومی آینده نگری بسیاری را تولید کرده اند و مازراتی نیز پیشروی این طراحان بوده است. با این که این خودروساز بیشتر به خاطر خودروهای مسابقه ای اش شناخته می شود، اتوموبیل های جاده ای این شرکت نیز در حال جذب شناخت بیشتری است. فهرستی که ما امروز برای شما آماده کرده ایم شامل 10 عدد از گران ترین ساخته شده های مازراتی است. مازراتی Gran Turismo S Mansory قیمت: 350 هزار دلار با ظاهری زیبا و جذاب، این مدل که توسط شرکت تیونینگ منصوری ( شرکت تیونینگ ایرانی) طراحی شده در حدود 350 هزار دلار قیمت دارد و در جایگاه دهم این فهرست قرار گرفته است.

GranCabrio قیمت: 360 هزار دلار این خودرو یکی از مدل های مازراتی است که به عنوان یک خودروی معمول این شرکت شناخته می شود. این خودرو از اتوموبیل های مسابقه ای GT طراحی شده است. موتور 4.7 لیتری 8 سیلندری آن قدرتی 460 اسب بخاری تولید می کند. شرکت مازراتی در نظر دارد تا در سال 2015 در حدود 50 هزار عدد از این خودرو را در هر سال تولید کند. GranTurismo Mc Stradale Wheels

قیمت: 370 هزار دلار خودرویی که قدرتش از ظاهرش مشخص است، این اتوموبیل با چرخ هایی 20 اینچی که تغییری اساسی نسبت به نسخه های معمول مازراتی محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین GT های این شرکت محسوب می شود و قیمتی در حدود 370 هزار دلار دارد.

GranCabrio Novitec Tridente قیمت: 390 هزار دلار شرکت novitec Tridente در زمینه تیونینگ مازراتی بهترین هستند. این گروه خودروی 4 صندلی بدون سقف را معرفی کرد که به موتوری 8 سیلندری با 646 اسب بخار مجهز است. قدرت این خودرو 186 بار از مدل اصلی بدون تیونینگ بیشتر است. GranTurismo MC Stradale Novitec Tridente قیمت: 400 هزار دلار خودرویی فوق العاده زیبا که قدرت آن نیز همانند ظاهرش توجه هر فردی را جذب می کند. این خودرو به موتوری 4.7 لیتری 8 سیلندری مجهز است که 646 اسب بخا قدرت تولید می کند و می تواد در 3.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 305 کیلومتر در ساعت است که با ایجاد تغییراتی جزیی می توان آن را به 330 کیلومتر در ساعت افزایش داد.

GranCabrio Sport قیمت: 400 هزار دلار گفته شده که این خودرو در میان مازراتی ها یکی از راحت ترین و آرام ترین تجربه های انندگی را ارایه می دهد. با در اختیار داشتن موتوری 8 سیلندری 4.7 لیتری می توانید علاوه بر یک رانندگی راحت انتظار یک خودروی فوق العاده قدرتمند و سریع را نیز داشته باشید. Tipo 151 قیمت: 1 میلیون دلار خودروی Tipo 151 در سال 1962 طاحی شد و تنها 3 عدد از آن تولید شد. این خودرو برای مسابقه های طولانی "Le Mans" ساخته شد. در سال 2013 یکی از این خودرو ها دچار حادثه ای شد که خساراتی شدید به آن وارد کرد. این خودرو در نهایت به صروت کامل تعمیر شد. Birdcage 75th قیمت: 2 میلیون دلار این خودرو که در سال 2005 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد به مناسبت سالگرد 75 سالگی تیم طراحی Pininfarina عدد 75 را در نام خود به همراه دارد. این خودرو به جای استفاده از درهای معمول از یک طراحی جدید استفاده کرده که همانند هواپیماهای جت است. طراحی این مدل 6 ماه طول کشید. Maserati MC12 Corsa قیمت: 2.1 میلیون دلار در یک نقد آنلاین، فردی نوشت که در هنگام بازدید از یک پیست مسابقه ای موفق شد تا این خودو را از نزدیک ببیند و مدتی از نزدیک کارکرد آن را مشاهده کند. او افزود که این خودرو به راحتی تمامی ویژگی های یک خودرو را در اختیار دارد. از این مدل تنها 12 عدد به فروش رفته است و هر خریداری بیش از 1 میلیون دلار بابت هر کدام پرداخت کرده است. MC12 قیمت: 2.85 میلیون دلار هدف اصلی از طراحی این خودرو، ساخت یک خودوی دست ساز با تعداد محدود 25 عدد بود. این اتوموبیل آن چنان مشهور بود که قبل از معرفی اش در نمایشگاه ژنو 2004 به صورت کامل به فروش رسید. محبوبیت این مدل آن چنان زیاد بود که در سال 2005 مازراتی 25 عدد دیگر از آن را تولید کرد.