۰ نفر

انتقام اینترنتی عروس از خواهرشوهر

۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
کد خبر: 118580

زن جوانی که به خاطر انتقام از خانواده شوهر خود، تصاویر خصوصی خواهرشوهرش را در فضای سایبری منتشر کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

زنی با مراجعه به پلیس فتای استان کرمانشاه در شکایتی گفت: شخصی ناشناس مرا در خیابان مشاهده کرده و مدعی شده تعدادی از عکس‌های خصوصی مرا در اختیار دارد. این زن ادامه داد: زمانی که پرسیدم آن عکس‌ها را چگونه به دست آورده جواب داد این تصاویر را از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده و برای تأیید حرف‌های خود یکی از عکس‌ها را از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برایم ارسال کرد که متوجه شدم راست می‌گوید و با توجه به اینکه این موضوع باعث هتک حیثیت من شده، درخواست پیگیری دارم. مأموران با توجه به گفته‌های شاکی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و پس از یک‌سری تحقیقات فنی در فضای سایبری، شخصی درخصوص انتشار تصاویر خصوصی این زن جوان شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از شرق ، متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف‌شده به جرمش مبنی‌بر انتشار تصاویر خصوصی شاکی اعتراف و اظهار کرد: «عکس‌های شاکی را شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام برایم ارسال و درخواست کرد که این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کنم». کارآگاهان با توجه به اعترافات متهم با بررسی مستندات موجود صحت ادعای وی را مشخص کردند و در ادامه با اقدامات فنی و استفاده از شگرد پلیسی فرد دیگری به‌عنوان متهم شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضائی دستگیر و ادله دیجیتال وی برای بررسی به پلیس منتقل شد. متهم در بازجویی اولیه منکر هر جرمی شد، اما با استخراج ادله دیجیتال و استفاده از تکنیک‌های خاص بازجویی اعتراف کرد: «خواهرم عروس خانواده شاکی است و مدتی است با شوهر خود دچار اختلاف شده است، به‌همین‌دلیل خواهرم با نقشه قبلی چند عکس از خواهرشوهرش تهیه کرد و آن را در اختیارم قرار داد و من هم تصاویر را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای دوستم ارسال کردم تا در فضای مجازی منتشر کند». متهم بعد از اعتراف به جرمش به مرجع قضائی معرفی شد.