۰ نفر

مشکل سایت رفاهی همچنان باقی است

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۳۱
کد خبر: 1147

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در روز 12 اردیبهشت اعلام کرده بود به دلیل استقبال مردم و عدم جوابگویی سایت رفاهی مهلت مراجعه به این سایت جهت انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش فارس ، امروز عده ای از مردم به مرکز پاسخگویی ستاد هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کردند که متأسفانه با درهای بسته این محل روبرو شدند. در این بین در غیاب مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه کنندگان سوالات خود را از چند مامور نیروی انتظامی می پرسیدند و جواب می شنیدند. مهمترین سوالات مردم درباره مهلت مراجعه به سایت، انصراف اشتباهی و زمان حل مشکل عدم دسترسی به سایت بوده است که در این برخی اعلام می کردند، کسانی که قبلا وارد سایت شده و به اشتباه گزینه انصراف را زده‌اند روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به این محل مراجعه کنند.

بر اساس اخبار دریافتی، برخی کارشناسان سازمان هدفمندی در این محل پشت درهای بسته در حال رفع مشکل فنی سایت هستند.

یکی از مراجعه کنندگان به خبرنگار فارس گفت: وارد سایت رفاهی شدم و گزینه عدم انصراف را انتخاب کردم اما پیامک برای من آمد که شما از دریافت یارانه‌ها انصراف داده‌اید و از شما بسیار تشکر می‌کنیم.

برخی از مردم مراجعه کننده خواستار تمدید دوباره مهلت مراجعه به سایت شدند تا بتوانند با خیال راحت وارد سایت شده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

مشکلات برخی شهروندان در دسترسی به سایت رفاهی در حالی است که هیچ یک از مسئولان سازمان هدفمندسازی یارانه ها حاضر به پاسخگویی نیستند و تماسهای مکرر خبرنگار فارس با مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها نیز نتیجه ای نداشته است.