۰ نفر

حسینیان: احمدی‌نژاد را عصبی نکنید

۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 9249

نماینده مردم تهران با بیان اینکه دو گروه به دنبال این هستند که دولت احمدی‌نژاد پیش از موعد قانونی به اتمام برسد، گفت: خود احمدی‌نژاد نیز نمی‌خواهد «عاقبت نابخیر» شود، اما متاسفانه عده‌ای از نقطه ضعف احمدی‌نژاد که لجاجت و عصبانیت است سوء استفاده می‌کنند تا وی را به حالت عصبانیت و لجاجت بیشتری بکشانند که این به صلاح کشور نیست.

خبرگزاری مهر نوشت: روح‌اله حسینیان افزود: سوال از رییس‌جمهور را صلاح نمی‌دانم و در این خصوص با خیلی‌ها صحبت کرده‌ام و تلاش کردیم که این کار انجام نشود. وی اظهار کرد: در حال حاضر دو گروه هستند که می‌خواهند دولت آقای احمدی‌نژاد نیمه تمام بماند یک گروه فتنه‌گران هستند و همان درون نظام‌هایی که از فتنه گران حمایت کرده‌اند. اینها به دنبال ساقط کردن دولت آقای احمدی‌نژاد هستند.

گروه دیگری نیز هستند که آنها مدعی حمایت از احمدی‌نژاد هستند، اما مجلس نباید بهانه به دست نزدیکان احمدی‌نژاد بدهند که می‌خواهند وی را تحریک به استعفا کنند. وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه چرا رفتار آقای احمدی‌نژاد امروز عوض شده است، گفت: عده‌ای احمدی‌نژاد را عصبانی می‌کنند و متاسفانه آقای احمدی‌نژاد نیز عصبانیت پذیر است ما نباید کاری کنیم که آقای احمدی‌نژاد عصبانی شود.