۰ نفر

بازیکنان فوتبال در کودکی+عکس

۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۸:۵۶
کد خبر: 41576
بازیکنان فوتبال در کودکی+عکس

بازیکنان فوتبال در کودکی چه شکل و شمایلی داشتند؟ شاید خیلی‌ها کنجکاو باشند بدانند قهرمانان فوتبالی آنها در دوران خردسالی چه شکلی بودند. عکس‌های دوران کوکی بازیکنان در این گزارش تصویری به نمایش گذاشته می شود اما طبیعی است که در عصر دوربین‌های آنالوگ و البته قدیمی، عکس‎ها کیفیت بالایی نداشته باشند.

فوتبال در رگ و خون مردم جهان ریشه دوانده و اخبار مربوط به آن، بخشی از اوقات مردم را از سر میز صبحانه گرفته تا میهمانی‌ها به خود اختصاص داده است. این اوقات تلخ و شیرین را قهرمانان ورزشی برای ما رقم می‌زنند. دیدن تصاویر کودکی آنها خالی از لطف نیست. روزی دوست آلبر کامو از او پرسید میان فوتبال و تئاتر کدام را ترجیح می دهد؟ کامو بدون درنگ پاسخ داد: "فوتبال". نویسنده شهیر فرانسوی نگاه جالبی به فوتبال دارد. وی می‌گوید: سیاستمداران سعی می کنند ما را با نظام‌های اخلاقی پیچیده گیج کنند تا چیزها بغرنج تر و پیچیده تر از آنچه هستند به نظر برسند تا شاید با اعتقادات و اهداف آنها سازگار باشد: چه بسا بهتر است مردم به اخلاقیات ساده زمین فوتبال نگاه کنند تا به سیاستمداران و فیلسوفان. این پیش زمینه ای بود برای نگاه به فوتبال از زاویه‌ای دیگر. این زاویه می‌تواند حتی نگریستن به عکس کودکی فوتبالیست‌ها باشد.

لیونل مسی دیوید بکهام رایان گیگز میشاییل بالاک اینیستا مانوئل نویر ژاوی هرناندز زلاتان ابراهیموویچ مسوت اوزیل فرانچسکو توتی فرانک لمپارد زین الدین زیدان کریستیانو رونالدو