۰ نفر

عکس‌های سانسور شده سخنرانی هاشمی

۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱
کد خبر: 29029

بعد از گزارش تخریبی یکشنبه شب بخش های خبری صداوسیما علیه آیت لله هاشمی رفسنجانی، روز گذشته و در پی سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به کرمانشاه، برخی رسانه های خبری که با بودجه بیت المال اداره می شوند، به تخریب و دروغ پردازی علیه وی پرداختند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب نوشت؛ از جمله خبرگزاری مهر متعلق به سازمان تبلیغات، مدعی شد "در خلال سخنرانی هاشمی رفسنجانی مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا در چند مرحله سخنان وی را قطع کردند که استمرار این اتفاق سبب ناتمام ماندن سخنرانی وی شد."

این در حالی است که کسانی که در این سخنرانی اخلال ایجاد کردند، به گواهی تصاویر منتشره در خبرگزاری ها، تعدادی انگشت شمار بودند که با واکنش قاطع مردم هم روبرو شدند و هاشمی نیز بعد از یک فاصله کوتاه، به سخنرانی خود ادامه داد و 40 دقیقه دیگر صحبت کرد. خودمان را کشتیم...! این خبرگزاری درباره سخنرانی شب گذشته هاشمی در جمع علما و روحانیون کرمانشاه هم شیطنت کرد و از قول هاشمی تیتر زد: "امروز خودمان را کشتیم که صحبت کنیم اما نگذاشتند" در حالی که چنین بیانی در سخنان هاشمی نبود. این درحالیست که وی با اشاره به سکوت حکم فرما بر نشست قریب به هزار تن از علما و روحانیون شیعه و سنی، یک جمله مطایبه کرد و گفت: امشب خوب است که جلسه ساکت است. در مسجد آن قدر شعار می دادند که نمی شد راحت حرف زد. همزمان خبرگزاری فارس که ابتدا شماری از تصاویر حضور جمعیت در مسجد جامع کرمانشاه را منتشر کرده بود، ساعتی بعد اقدام به حذف این تصاویر نمود. با این حال، این تصاویر حذف شده را می توانید در ادامه ببینید: