۰ نفر

قیمت بلیت حمل و نقل در فاز دوم هدفمندی افزایش می یابد

۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۴۵
کد خبر: 2652

نماینده تام الاختیار وزارت راه در ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت انواع بلیت در بخش حمل و نقل افزایش می‌یابد.

اقتصادآنلاین/گروه اقتصادکلان/مهر نوشت:

نماینده تام الاختیار وزارت راه در ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت انواع بلیت در بخش حمل و نقل افزایش می‌یابد.

شهریار افندی زاده در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و تعیین قیمت سوخت برای وسایل نقلیه، اظهار داشت: بسته وزارت راه برای قیمت سوخت آماده است و با اعلام اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها این بسته هم اجرایی خواهد شد.

نماینده تام الاختیار وزارت راه در ستاد هدفمندی یارانه ها افزود: قیمت‌های مختلفی را برای گازوئیل پیشنهاد دادیم که در تمام آنها قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است و فعلا منتظر جواب ستاد هدفمندی یارانه ها هستیم.

وی با بیان اینکه قیمتها باید پس از اجرای طرح اعلام شود، بیان کرد: میزان افزایش قیمت‌ها متناسب با هزینه های وسایل نقلیه محاسبه شده است و سود و زیان آنها در نظر گرفته شده تا حمل و نقل کالا و مسافر با مشکل مواجه نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: افزایش قیمت تاثیر زیادی را بر قیمت تمام شده نخواهد داشت، ضمن آنکه در تمام انواع حمل و نقل افزایش قیمت بلیت را هم خواهیم داشت بنابراین صاحبان حمل و نقل نگرانی بابت زیان ندارند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم یارانه ماهانه افراد افزایش پیدا می کند که به این وسیله افزایش قیمت بلیت هم پوشش داده می شود.

افندی زاده با تاکید بر اهمیت حمل و نقل کالا در کشور، اظهار داشت: تلاش داریم تا در فاز دوم طرح، قیمت تمام شده حمل و نقل تاثیر زیادی را در حمل و نقل کالا نداشته باشد و منجر به کاهش آن نشود.