۰ نفر

سرهنگ راقی خبر داد:

دستگیری سارقان جیب‌بر در متروی تهران

۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۵
کد خبر: 307344
دستگیری سارقان جیب‌بر در متروی تهران

فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری سه سارق، جیب‌بر خبر داد و تاکید کرد: سارقان جیب‌بر با ایجاد دعوای صوری در مترو، اقدام جیب‌بری از مسافران می‌کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا،‌ سرهنگ علی راقی با اعلام این خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران انتظامی پلیس مترو هنگام گشت‌‌‌‌‌‌‌زنی در ایستگاه دروازده دولت درگیری چند نفر از مسافران در سکوی مترو نظر ماموران را به خود جلب، بلافاصله برای برقرار امنیت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: یکی از مسافران که اظهار می‌‌‌‌کرد برای کمک و میانجیگری بین افراد درگیر که سه نفر بودند، اقدام کرده است ولی هنگام میانجیگری متوجه سرقت رفتن گوشی‌‌اش شده است، تحقیقات از افراد درگیر آغاز و متهمان به ایستگاه پلیس منتقل شد.

فرمانده یگان انتظامی مترو افزود: در این تحقیقات، مشخص شد که این افراد از افراد جیب‌‌‌بر و سابقه‌‌‌دار هستند که با ایجاد دعواهای صوری اقدام به سرقت گوشی همراه مسافران می‌‌‌کنند، تحقیقات وارد مرحله تازه تری شد.

راقی با اشاره به اینکه در بازرسی صورت گرفته از متهمان مقداری وجوه نقد و گوشی مالباخته کشف شد، اظهار داشت: سارقان به جیب‌‌‌‌بری از مسافران ایستگاه‌‌‌‌های مترو به شیوه ایجاد دعوای سوری اقرار و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کلانتری مربوط قرار داده شد.