۰ نفر

معاون درمان وزارت بهداشت؛

۲۴نفر از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس ترخیص شدند

۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳
کد خبر: 306851
۲۴نفر از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس ترخیص شدند

معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد:۲۴ نفر از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان، پس از دریافت خدمات درمانی با حال عمومی مساعد مرخص شدند و ۱۱ نفر دیگر بستری هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قاسم جان‌بابایی پس از عیادت از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان در تبریز اظهار کرد: مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان‌های امام رضا (ع) و شهدای تبریز منتقل شدند. ۲۴ نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات با حال عمومی مساعد مرخص شدند و ۱۱ نفر دیگر بستری هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت، تصریح کرد: تنها یک مورد از مصدومان به دلیل آسیب به طحال در ICU جراحی بستری شده است و به منظور اطمینان بیشتر تحت نظر است.
جان‌بابایی با بیان اینکه مصدومان تحت اقدامات تشخیصی مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و رادیو گرافی ساده قرار گرفته و خدمات پزشکی مورد نیاز را دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه اکثر جراحات مصدومان سطحی بود که بعد از رسیدگی‌های پزشکی روتین، مرخص شده‌اند.
وی تاکید کرد: کادر درمان دو بیمارستان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به این دانش‌آموزان به کار بسته‌اند و امیدواریم هر چه زودتر باقی مصدومان با حال خوب مرخص شوند.