۰ نفر

حریق در انبار 3هزار متری در تهران + عکس

۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
کد خبر: 305128
حریق در انبار 3هزار متری در تهران + عکس

انبار مسقف به وسعت 3 هزار متر در محله مشیریه تهران طعمه حریق شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جلال ملکی با اشاره به آتش سوزی در یک انبار کالا در محله مشیریه اظهار کرد: این حادثه ساعت 14:32 دقیقه امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله عوامل آتش نشانی از پنج ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. همچنین عوامل شهرداری منطقه 15 در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی افزود: آتش سوزی در یک مجتمع انبار به وسعت 3 هزار متر که مسقف هم بود، رخ داده و دود غلیظی هم از دور نمایان بود که نشان از گستردگی حریق بود. 

وی افزود: آتش نشانان در مدت کوتاهی در محل حاضر شدند و عملیات را از چند طرف آغاز کردند. با توجه به اینکه در مجاورت محل آتش سوزی مواد قابل اشتعال وجود داشت و آتش در حال سرایت به آنها بود، آتش نشانان تمام تلاش خود را به کار بستند تا از سرایت آتش جلوگیری شود و خوشبختانه تا این لحظه شاهد گسترش بیشتر آتش نبودیم. 

ملکی همچنین گفت: چند مورد صدای انفجارهای کوچک هم به گوش رسید که حاکی از وجود مواد قابل اشتعال است، اما آنچه بیشتر در این محل وجود دارد، مواد پلاستیکی و پالت‌های چوبی است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش نشانان مشغول عملیات هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد

57757553

57757551