۰ نفر

اعترافات مردی که همسر و 2 کودکش را کشت

۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 304762
اعترافات مردی که همسر و 2 کودکش را کشت

مردی که همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده و اجسادشان را در کمد دیواری خانه‌شان پنهان کرده ‌بود، وقتی پشت تریبون دادگاه قرار گرفت تا درباره علت قتل توضیح دهد مدعی ‌شد اختلافی که با باجناقش داشته انگیزه‌اش از این کشتار بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، متهم که دیروز در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه ‌شد، سه سال قبل همسر 20 ساله و دو کودک خردسالش را به قتل رسانده و سپس به مقابل خانه صاحبخانه‌اش رفته و عربده‌کشی کرده‌ بود که با حضور پلیس بازداشت شد.

بر اساس محتویات پرونده، ساعت 15 روز حادثه مالک یک ساختمان سه‌طبقه در محله پاسگاه نعمت‌آباد در تماس با پلیس از کشف جسد زن مستأجر و دو کودک خردسالش در کمد دیواری آپارتمان طبقه دوم خبر داد. با حضور مأموران کلانتری خانی‌آباد در محل حادثه در خیابان نسترن، آنها با جسد زن 20 ساله در کمد دیواری و دو پسر خردسال دوساله و 20 روزه‌اش در دو ساک جداگانه روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی، تحقیقات برای مشخص‌شدن علت مرگ زن جوان و دو کودکش آغاز شد.

پزشک جنایی با معاینه اولیه جسد اعلام کرد 10 روز از جنایت می‌گذرد و همگی به علت اصابت جسم سخت به سرشان جان خود را از دست داده‌اند.

تحقیقات از صاحبخانه مقتولان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، آغاز شد. او گفت: میلاد، مرد 31 ساله، همراه همسر و فرزندانش چندسالی است که مستأجر من هستند. مرد خانواده اعتیاد به مواد مخدر دارد و اجاره‌اش را به‌سختی و با تأخیر پرداخت می‌کند. حدود 10 روز قبل، مرد همسایه بار دیگر با همسرش درگیر شد و ما فکر کردیم مثل همیشه او خمار شده است. دقایقی بعد سر‌وصدای آنها آرام شد و میلاد یک ساعت بعد با مراجعه به در خانه‌ام، اقدام به شکستن در آپارتمان و ایجاد سروصدا کرد. من هم پس از تماس با پلیس از مرد مستأجر شکایت کردم و او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای بعثت دستگیر و به بازداشتگاه فشافویه منتقل شد.

وی اضافه کرد: چندروزی از خانواده او خبر نداشتم و فکر می‌کردم آنها به‌خاطر این کار میلاد به خانه اقوام رفته‌اند. تا اینکه ساعتی قبل مردی جوان به اینجا آمد و مشغول قفل‌کردن در آپارتمان آنها شد. وقتی به او اعتراض کردم، مرد ناشناس خود را باجناق مستأجرم معرفی کرد و مدعی شد میلاد از او خواسته به‌خاطر پول‌های موجود در خانه در آپارتمان را قفل کند. وقتی برای بررسی موضوع به آپارتمان میلاد رفتیم با بوی تعفن شدید مواجه شدیم. پس از جست‌وجو موفق شدیم اجساد را در کمد دیواری پیدا کنیم. همچنین در اتاق خواب یک طناب دار وجود داشت.

با تأیید اظهارات مرد صاحبخانه توسط باجناق میلاد، تیم جنایی برای تحقیق از میلاد، در بازداشتگاه پلیس در فشافویه حاضر شد. مرد 31 ساله که ظاهری آرام داشت، وقتی در برابر بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت، با اعتراف به قتل همسر و دو فرزندش گفت: چندسالی است که شیشه مصرف می‌کنم و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارم. من، همسر و فرزندانم را دوست داشتم، اما فشار زندگی باعث شد به علت اختلاف با همسرم، تصمیم به قتل او و دو پسرم بگیرم. روز حادثه شیشه مصرف نکرده بودم و حالت طبیعی داشتم. پس از درگیری دوباره با همسرم، او و دو پسرم را با ضربات چوب مجروح و بعد خفه‌شان کردم و بعد از قتل جسدشان را در کمد دیواری مخفی کردم.

با توجه به گفته‌های متهم، کیفرخواست به اتهام سه قتل برای او صادر شد. روز گذشته این پرونده در شعبه 10 مورد رسیدگی قرار گرفت. بعد از قرائت کیفرخواست، اولیای‌دم زن جوان در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. همچنین برای متهم درخصوص قتل دو فرزندش نیز درخواست مجازات شد.

در ادامه، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: خانواده همسرم خیلی خانواده خوبی هستند، من خیلی دوستشان دارم، اما با باجناقم اختلاف داشتم، چون از او پول قرض گرفته‌‌ بودم و نمی‌توانستم آن را پس بدهم، به همین دلیل تحت فشار بودم. روز حادثه با باجناقم بحث کرده‌ بودم، به خانه آمدم و متوجه شدم مادرزنم هم زنگ زده و خواسته که پول باجناقم را پس بدهم. همسرم سر این موضوع با من درگیر شد و جروبحث کردیم. آن‌قدر عصبانی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم. زنم را کتک زدم و بعد کشتم. بعد هم دو فرزندم را کشتم. اصلا کارهایم دست خودم نبود و عصبانی بودم. شیشه کشیدم و از حال خودم خارج شدم، عربده‌کشی می‌کردم و می‌گفتم که من زن و بچه‌ام را کشته‌ام، اما کسی حرفم را باور نکرد و بعد هم من را دستگیر کردند و بردند. در کلانتری هم گفتم من زن و بچه‌ام را کشتم، فکر کردند در توهم شیشه هستم و حرفم را باور نکردند. به هرکسی که می‌رسیدم می‌گفتم، اما حرفم را قبول نمی‌کردند تا اینکه به خواهرزنم گفتم به خانه ما برود و در را قفل کند که بعد متوجه شدم خواهرزنم شوهرش را فرستاده و موضوع لو رفته ‌است.

بعد از گفته‌های متهم، وکیل‌مدافع او در جایگاه قرار گفت و دفاعیات خود را مطرح کرد. با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.