۰ نفر

مرگ دختر 5 ساله بر اثر کودک آزاری

۷ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۶
کد خبر: 303872
 مرگ دختر 5 ساله بر اثر کودک آزاری

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان ضمن تایید مرگ دخترک ۵ ساله بر اثر کودک آزاری در فلاورجان اظهار داشت که بنا بر گزارش نیروهای اورژانس این کودک حدود چهار الی پنج ساعت قبل از ورود اورژانس جان باخته است، بنا بر اظهارات همسایگان این کودک پنج ساله‌ بر اثر اذیت و آزار خانواده جان خود را از دست داده اما این موضوع هنوز به شکل ۱۰۰ درصد تایید نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، فریبا کلانتری مرگ کودک ۵ ساله بر اثر اذیت و آزار را تایید و اظهار داشت: بنا بر گزارش نیروهای اورژانس کودک حدود چهار الی پنج ساعت قبل از ورود اورژانس جان باخته است.

وی افزود:  هنوز اطلاع دقیقی از نحوه مرگ این کودک در دست نیست بدین معنا که این مسئله که این اذیت توسط چه کسی و به چه دلیل انجام شده در دست بررسی است.

رییس اداره بهزیستی فلاورجان ادامه داد: جسد کودک به بیمارستان امام خمینی منتقل شده است تیم پزشکی قانونی مشغول بررسی موضوع هستند، کارشناسان بهزیستی بررسی این پرونده در دستور کار خود قرار داده و گزارش‌های لازم به ستاد مرکزی بهزیستی استان اصفهان ارسال می شود.

گفتنی است این واقعه اسفناک جمعه شب از سوی همسایگان به مرکز اورژانس شهرستان فلاورجان اعلام شده است و بنا بر اظهارات همسایگان و نیروهای اورژانس این کودک به دنبال ضرب و شتم در خانه جان باخته است.