۰ نفر

مرگ نوعروس پس از حبس شدن در خانه شوهر

۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
کد خبر: 300224
مرگ نوعروس پس از حبس شدن در خانه شوهر

با همسرم اختلاف داشتم، قبل از حادثه با وی مشاجره کردم، از خانه خارج شده، حفاظ ریلی خانه را کشیدم و در را قفل کردم و ...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 20 شب گذشته مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد زن سی ساله‌ای در پارکینگ یک ساختمان در خیابان ایتالیا کشف شده است.

با اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

تیم جنایی با حضور در محل حادثه با جسد زن سی ساله‌ای مواجه شد که آثار بریدگی روی شکم و پای وی وجود داشت و این بریدگی‌ها ظن کارآگاهان را مبنی بر وقوع جنایت بیشتر کرد اما در بررسی بیشتر جسد متوفی مشخص شد که بریدگیهای روی پوست به سبب سقوط متوفی از ارتفاع، شکستگی‌ استخوان و در نتیجه پارگی پوست به وقوع پیوسته است.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات در منزل متوفی حاضر شده و با دست‌نوشته‌ای مواجه شدند که متوفی در آن عنوان کرده بود از زندگی خسته شده و دست به این کار زده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد متوفی با همسر سی و پنج ساله‌اش کمتر از یک ماه قبل ازدواج کرده و به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته، خود را از پنجره طبقه پنجم به پایین پرتاب کرده است.

شوهر متوفی در اظهاراتش به بازپرس گفت: با همسرم اختلاف داشتم، قبل از حادثه با وی مشاجره کردم، از خانه خارج شده و حفاظ ریلی خانه را کشیدم و در را قفل کردم، بیرون از خانه بودم که با تماس همسایه‌ها متوجه این اتفاق شدم و دخالتی در مرگ همسرم ندارم.

متهم پس از این اظهارات به دلیل توقیف کردن همسر (حبس همسر) داخل خانه بازداشت شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.