۰ نفر

سرقت از خانه در مقابل چشمان پلیس

۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۰۹
کد خبر: 299720
سرقت از خانه در مقابل چشمان پلیس

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری دو سارق منازل ساکنان محله هفت‌چنار که در مقابل چشمان پلیس اقدام به سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ قدرت الله حق پرست در تشریح جزییات این خبر گفت: از مدتی قبل با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از منازل در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات آنان مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت از منازل شهروندان کرده اند.
وی با بیان اینکه تعقیب و مراقبت‌های هدفمند برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار قرار گرفت، گفت: تا اینکه شب گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود، متوجه حضور دو فرد مشکوک در مقابل یک خانه شده و برای بررسی بیشتر به شکل نامحسوس رفتار آنها را تحت نظر قرارداد.
حق پرست ادامه داد: دقایقی بعد یکی از این دو مرد به طرز مشکوکی درخانه را باز کرده و وارد خانه شد که در همین حین ماموران برای بررسی موضوع به سراغ آنان رفتند.
رییس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با بیان اینکه این دو مرد در حیاط خانه، اقدام به بیان سخنان ضدونقیض کردند، گفت: متهمان که از حضور پلیس غافلگیر شده بودند سعی کردند خود را ساکن همان خانه معرفی کنند، اما تجهیزات همراه آنان و نیز ضدو نقیض گویی‌هایشان شک ماموران را بیشتر برانگیخت و به همین دلیل این دو نفر برای توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
وی با اشاره به بررسی سوابق متهمان در کلانتری و انجام بازجویی از آنان اظهارکرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل در این محدوده اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از وسایل آنها چند عدد پیچ گوشتی، انبردست، سیم مفتول سر کج و یک دسته شاه کلید مخصوص نیز سرقت کشف و ضبط شد.
حق پرست با اشاره به تکمیل پرونده متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت‌های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود.