۰ نفر

مرگ غم انگیز داماد آملی در سقوط به دره مرگ

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۵:۳۸
کد خبر: 293942
مرگ غم انگیز داماد آملی در سقوط به دره مرگ

عروس و داماد که سوار بر خودرو برای فیلمبرداری عروسی به ارتفاعات لاریجان رفته بودند بر اثر سقوط به دره دچار حادثه شدند. در این سانحه تلخ داماد در دم جان باخت و عروس بشدت مصدوم شد.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این زوج جوان قرار بود تا چند روز دیگر شیرین‌ترین جشن زندگی‌شان را برگزار کنند. برنامه‌های زیادی برای برگزاری مراسم عروسی تدارک دیده بودند به همین خاطر برای تصویربرداری صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی به ارتفاعات زیبای منطقه رفته بودند اما یک حادثه طومار زندگی‌شان را در هم پیچید و جشن‌شان را به عزا تبدیل کرد.

این حادثه عصر جمعه 26 مرداد 97 در حالی رخ داد که این زوج جوان آملی سوار بر خودروی سانتافه با گروه فیلمبرداری راهی ارتفاعات 2 هزار متری نمارستاق در منطقه لاریجان شدند و فیلمبرداران در حال ثبت لحظات شاد و پر هیجان این زوج جوان بودند.اما ناگهان خودرو مقابل چشمان وحشت زده حاضران در صحنه به درون دره‌ای عمیق سقوط کرد.به دنبال این حادثه بلافاصله موضوع به اورژانس، امدادگران آتش‌نشانی و پلیس اعلام شد.جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر آمل در این باره گفت: لحظاتی پس از وقوع این حادثه گروه امداد هوایی با یک فروند بالگرد و همچنین تیم‌های امداد و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند.امدادگران با تلاش فراوان عروس و داماد و فرد دیگری که داخل خودرو بود را بیرون کشیدند اما در بررسی‌های اولیه مشخص شد داماد در دم جان باخته و عروس و نفر سوم نیز بشدت مصدوم شده‌اند که مصدومان این حادثه با بالگرد به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.