۰ نفر

اعدام برای ربایندگان دختر دانشجو

۲ تیر ۱۳۹۷، ۶:۵۰
کد خبر: 280336
اعدام برای ربایندگان دختر دانشجو

قضات دادگاه کیفری دو مرد شیطان صفت را به اتهام تعرض به یک دختر دانشجو به اعدام محکوم کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از سال 93 به‌دنبال فرار دختر دانشجو از دخمه مردان هوسران و شیطان صفت کلید خورد.

دختر 19ساله که پرنیان نام داشت درحالی که بشدت ترسیده بود و رنگ بر چهره نداشت خودش را به‌ کلانتری ورامین رساند و گفت: دو مرد به بهانه مسافرکشی وی را ربوده و در خلوتگاه شیطانی شان مورد تعرض قرار دادند.

پرنیان درادامه گفت: آنها وقتی فرد دیگری را به خانه شان دعوت کردند وقتی آن مرد التماس‌های مرا شنید دلش سوخت و زمینه فرارم را فراهم کرد.

به دنبال طرح شکایت دختر دانشجو خیلی زود نخستین متهم این پرونده که همان مرد ناجی بود دستگیر شد. فرهاد 32ساله ماجرا را برای بازپرس تعریف کرد و دوستان شیطان صفت خود به‌نام‌های اصغر 32ساله وشاهین 28ساله را معرفی کرد که بلافاصله هر دو دستگیر شدند. به‌دنبال شهادت فرهاد دو متهم دیگر ناگزیر به جرمشان اعتراف کرده و هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و قاضی ساجدی - مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه دختر جوان در جایگاه ایستاد وگفت: روز حادثه وقتی سوار خودرو شدم یک سرنشین دیگر داخل خودرو بود کمی بعد از حرکت، فرد دیگری نیز سوار شد و وقتی من خواستم از خودرو پیاده شوم آن دو مرد کثیف مرا با تهدید چاقو به خلوتگاه خود بردند.

از آن روز تاکنون تمام لحظاتم با کابوس عجین شده و زندگی روزانه‌ام را مختل کرده است دیگر نمی‌توانم درس بخوانم و اعتماد به نفسم را از دست داده‌ام، ترس تمام وجودم را گرفته کسی نمی‌تواند به من کمک کند، این متهمان کاری کردند که دیگر نمی‌توانم سلامتی‌ام را به‌دست بیاورم. پدر و مادرم به‌دنبال این ماجرا صدمات روحی سنگینی را تحمل می‌کنند شاید به روی من نیاورند اما من همه چیز را می‌فهمم این متهمان زندگی من را نابود کردند، از شما قضات خواستار اشد مجازات برای این دو شیطان صفت هستم اما از دوستشان که مرا از دست این دو مرد کثیف نجات داد هیچ شکایتی ندارم.....

سپس دو متهم اصلی پشت میز محاکمه ایستادند؛ ابتدا شاهین 28ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود لب به سخن گشود و با توجه به مدارک پزشکی قانونی و شهادت فرهاد به راز سیاهش اعتراف کرد آنگاه اصغر که خودش هم متأهل و دارای یک فرزند بود به اتهامش اعتراف کرد. او صاحب یک دکان میوه فروشی بود و خواستار عفو و بخشش شد.

قضات پس‌ از بررسی اظهارات متهمان و همچنین محتوای پرونده و مدارک پزشکی قانونی، دو متهم پرونده را به اتهام تجاوز به عنف به اشد مجازات واعدام محکوم کرد. قاضی بابایی از شهروندان بخصوص خانم‌ها خواست هنگام استفاده از خودرو‌های شخصی احتیاط کرده وسعی کنند از وسایل نقلیه عمومی برای عبور و مرور استفاده کنند. وی همچنین به افراد هوسران وهنجارشکن هشدار داد که به هیچ عنوان نمی‌توانند از چنگال قانون فرار کنند وبه طور قطع با اشد مجازات که در قانون مجازات اسلامی پیش‌بینی شده است روبه‌رو می‌شوند.