۰ نفر

مرگ تلخ کارگر جوان محبوس بین دیواره آسانسور +تصاویر

۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۵۶
کد خبر: 275643
 مرگ تلخ کارگر جوان محبوس بین دیواره آسانسور +تصاویر

کارگر بیست ساله‌ای هنگام حرکت آسانسور، بین چرخ دستی و دیواره آسانسور حبس شد و جان باخت.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام آتش نشانی؛ صبح امروز حادثه محبوس شدن کارگر در آسانسور به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله گروه امداد و نجات یک آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان سعدی جنوبی اعزام شدند.

سید مصطفی جعفری؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: کارگر بیست ساله‌ای با چرخ‌دستی حامل بار وارد آسانسور شد که متأسفانه به دلیل نداشتن حفاظ کشویی مناسب و یا سنسور چشمی ایمنی در آسانسور، این مرد جوان به هنگام حرکت آسانسور، بین چرخ دستی و دیواره آسانسور حبس شد.

وی ادامه داد: با رسیدن آتش‌نشانان و همزمان عوامل اورژانس در محل حادثه مشاهده شد در آسانسور توسط کسبه پاساژ و افرادحاضر باز شده و کارگر از آسانسور بیرون کشیده شده بود.

جعفری افزود: نجاتگران آتش‌نشانی با کمک امدادگران اورژانس کمکهای اولیه را تا حد توان خود برای مصدوم انجام داده و سپس وی را برای ادامه امور پزشکی در محل تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این افسر آماده منطقه پنج عملیات تصریح کرد: به تائید تیم پزشکی حاضر در محل، متأسفانه مرد جوان به علت شدت جراحات وارده در لحظات اولیه جان باخته بود که آتش‌نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی به دیگر همکاران وی و مدیر پاساژ و تحویل محل به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ تحقیقات بیشتر درباره علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی و عوامل انتظامی ادامه دارد.

01

02

03

04

06

07