۰ نفر

اعلام خسارات اولیه طوفان در تهران

۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۵۸
کد خبر: 275379
اعلام خسارات اولیه طوفان در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران خسارات اولیه وقوع طوفان در تهران را تشریح کرد.

سید جلال ملکی درباره خسارات ناشی از طوفانی که دقایقی پیش در تهران رخ داد اظهارکرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و اعلام سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از قبل از وقوع طوفان تمامی 130 ایستگاه آتش نشانی در شهر تهران در آمادگی کامل بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه درپی طوفان تعداد تماس ها با مرکز فوریت های 125 افزایش یافت، گفت: تاکنون موردی از مصدومیت ناشی از طوفان گزارش نشده است اما حوادثی چون سقوط اجسام، سقوط سنگ نمای ساختمان، سقوط داربست، شکستگی درختان، سقوط بنرهای تبلیغاتی و ... گزارش شده که همکارانم به محل حادثه اعزام شده و ماموریت آنان همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانی همچنان در آماده باش کامل است، گفت: جزئیات دقیق این حوادث پس از بررسی و جمع بندی ستادفرماندهی آتش نشانی اعلام خواهد شد.

ملکی با اشاره به وضعیت جوی در روزهای پیش رو، به شهروندان توصیه کرد که حتما از تردد غیرضروری هنگام وقوع طوفان در سطح شهر خودداری کنند و از توقف در زیر ساختمان های قدیمی، مجاورت درختان کهنسال، داربست هاو  بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی نیز پرهیز کنند.