۰ نفر

ریزش ساختمان ۳ طبقه؛ حبس ۲ مرد در زیر آوار

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴
کد خبر: 271285
ریزش ساختمان ۳ طبقه؛ حبس ۲ مرد در زیر آوار

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ریزش آوار منزل سه طبقه و حبس دو مرد در زیر آوار خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش آوار یک ساختمان در خیابان ابوذر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:02 امروز حادثه آوار یک ساختمان به آدرس خیابان ابوذر غفاری جنوبی، کوچه دهم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه منزل سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود، طبقه دوم و سوم تا حد زیادی تخریب شده و کارگران در طبقه همکف مشغول تخریب بودند که به یکباره بخشی ازدیوارها، سقف و نخاله‌های حاصل از تخریب طبقات بالایی انبار شده روی طبقه اول، ریزش کرده و منجر به محبوس شدن دو نفر زیر آوار شده بود. 

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند کارگر افغانستانی حدوداً 30 ساله که بخشی از بدنش زیر آوار گرفتار شده بود را از زیر آوار خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی تصریح کرد: نفر دوم (مرد 70 ساله ایرانی) نیز کاملاً زیر آوار محبوس بود که آتش‌نشانان با احتیاط عملیات را ادامه داده، موفق شدند وی را زنده و در حالیکه از چند نقطه بدن دچار آسیب‌دیدگی شده بود، از زیر آوار خارج کرده و این فرد را نیز تحول عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: عملیات آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 16:48 پایان یافت.