۰ نفر

مادر مقتول: قاتل را به خاطر روح پسرم بخشیدم

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۷:۳۴
کد خبر: 269551
مادر مقتول: قاتل را به خاطر روح پسرم بخشیدم

زن میانسال وقتی در جلسه دادگاه اشک های قاتل پسرش را دید ناگهان مقابل قاضی ایستاد و گفت: من این پسر را بخشیدم اعدامش نکنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، این پسر که در جریان یک درگیری خیابانی رقیب عشقی خود را به قتل رسانده بود از دو سال قبل در زندان به سر می‌برد. اما صبح دیروز به شعبه یازدهم دادگاه کیفری منتقل شد تا محاکمه شود.مادر مقتول که در نخستین دقایق شروع جلسه دادگاه با جدیت خواستار قصاص قاتل تنها فرزندش بود وقتی اشک‌های قاتل پسرش را دید بی‌اختیار به گریه افتاد و این پسر را به خاطرآرامش روح پسرش بخشید.

زن 37ساله بود اما ظاهرش خیلی بیشتر نشان می‌داد خودش می‌گفت که از 14 سالگی پای بساط مواد مخدر بوده است.دندان در دهان نداشت چون تک تک دندان‌هایش را به خاطر کشیدن مواد مخدر از دست داده و شوهرش هم چند سال پیش فوت کرد و تنها فرزندش هم سروش بود.وقتی قاضی متین راسخ از او سؤال کرد به خاطر قتل پسرت چه درخواستی داری لحظه‌ای سکوت کرد. اشک در چشمانش حلقه زد مانند هر مادری که داغدار فرزندش است.

آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد ودر دفاع از خودش گفت: من قبول دارم که با مقتول درگیر شدم اما این درگیری به خاطر یک دختر بود. من دل به این دختر بسته بودم. وقتی شنیدم پسر دیگری هم به او علاقه دارد ناخواسته با مقتول درگیر شدم واو را کشتم. من قصد کشتن او را نداشتم و حالا بشدت پشیمانم...

متهم اشک ریخت و به طرف مادر مقتول رفت وخودش را بر زمین انداخت واز او خواستار گذشت شد. گفت: امیدم را نا امید نکن. مرا به خاطر روح پسرت ببخش. این جمله را که گفت بغض مادر مقتول شکست و ناگهان روبه قضات گفت: «قاتل تنها فرزندم را به‌خاطر آرامش روح پسرم می‌بخشم.»قضات نیز ختم جلسه را اعلام کرده وبرای صدور حکم مجازات عمومی متهم وارد شور شدند.