۰ نفر

۲برادر قاتل عامل قتل مرد خودرو فروش را شناسایی کنید

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۲۳
کد خبر: 267633
۲برادر قاتل عامل قتل مرد خودرو فروش را شناسایی کنید

2برادر که اقدام به قتل مردی خودرو فروش کرده بودند همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، ساعت ۲۲ سی ام اردیبهشت ماه سال ۹۴، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کشف جسد متعلق به مردی ۵۰ ساله به هویت مشخص در محل کارش در خیابان پیروزی – خیابان شکوفه به کلانتری ۱۱۰ شهدا اعلام شد.
 

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه، موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی اعلام، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان در محل و انجام تحقیقات در خصوص نحوه کشف جسد مشخص شد که پس از عدم پاسخگویی مقتول به تماس‌های تلفنی اعضای خانواده و نهایتا عدم مراجعه به خانه، پسر و خواهرزاده اش به دفتر کار وی در طبقه دوم یک ساختمان تجاری که در آن به کار خرید و فروش تلفنی خودرو مشغول بکار بود رفته و در آنجا با جسد مقتول با دست و پا و دهان بسته شده با چسب مواجه شدند که بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ و اورژانس اطلاع می‌دهند.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول هر روز ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ از خانه خارج و به محل کارش مراجعه می‌کرده؛ حدودا ساعت ۱۴ برای استراحت و صرف نهار به خانه باز می‌گشته و مجددا در ساعت ۱۷ به محل کارش رفته و نهایتا ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ به محل سکونتش مراجعت می‌کرده همچنین در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتول مشخص شد که وی در روز جنایت، حوالی ساعت ۱۱:۴۵ با شخصی به نام امید در محل کارش ملاقات داشته و صراحتا طی تماس تلفنی عنوان کرده در خدمت آقا امید هستیم و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس‌های تلفنی خود نبوده است.

با شناسایی "امید" به عنوان آخرین شخصی که با مقتول ملاقات داشته، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که امید از بستگان همسر مقتول است که به همراه برادرش آرمان در منطقه بازار – پاساژ اعظم اقدام به اجاره یک مغازه کرده است؛ کارآگاهان اداره دهم به محل کار دو برادر در بازار مراجعه و اطلاع پیدا کردند که امید و آرمان به دلیل مشکلات مالی و عدم توانایی در پرداخت اجاره نسبت به تحویل مغازه و فسخ قراراد اجاره اقدام کردند؛ در ادامه کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول بابت راه اندازی کار این برادر در بازار تهران، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه پول پرداخته کرده، اما در زمان سررسید بازتحویل پول آن‌ها از پرداخت آن خودداری کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها با مقتول شده بود.

در شرایطی تحقیقات از این دو برادر در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که آن‌ها دقیقا یک روز پس از وقوع جنایت، بدون اطلاع شریک خود اقدام به سرقت اموال داخل انبار و مغازه کرده و پس از آن متواری شدند.

قاتل

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: شواهد و دلایل بدست آمده نشان از آن دارند که این دو برادر در ارتکاب جنایت نقش مستقیم داشته و دقیقا از همان تاریخ جنایت از محل زندگی خود متواری شدند. لذا هماهنگی لازم با بازپرس پرونده برای انتشار تصاویر بدون پوشش هر دو برادر انجام شده است. از شهروندان که موفق به شناسایی این دو قاتل متواری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل تردد آن‌ها دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۲۸ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.