۰ نفر

نجات ۷ نفر از میان آتش در چهارراه نظام‌آباد

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
کد خبر: 258712
 نجات ۷ نفر از میان آتش در چهارراه نظام‌آباد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل مسکونی در چهارراه نظام‌آباد خبر داد و گفت: آتش‌نشانان هفت نفر از ساکنان این ساختمان را نجات دادند.

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک منزل مسکونی در چهارراه نظام‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:16 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در چهارراه نظام‌آباد، کوچه ظهره‌وند به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان چهارطبقه مسکونی بود که در طبقه منفی یک با کاربری پارکینگ مقدار زیادی میز، صندلی و مبل چیده و دچار آتش‌سوزی شده بود.

 وی خاطرنشان کرد: آتش کاملاً شعله‌ور شده و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته و حریق در حال سرایت به سایر نقاط ساختمان بود همچنین اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در طبقات بالایی میان دود غلیظ محبوس هستند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به‌سرعت همزمان مشغول خاموش کردن آتش و نجات محبوسان شدند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفته و افراد محبوس را از میان دود غلیظ خارج کرده و تعدادی از آنها را به طبقات بالاتر انتقال دادند که پس از خاموش شدن آتش این افراد نیز به خارج از ساختمان هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: در نهایت در این عملیات هفت نفر شامل چهار آقا و سه خانم از ساختمان خارج شده که بین آنها سه نفر دچار دودگرفتگی شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی یادآور شد: در نهایت آتش خاموش، محل ایمن‌سازی شد و هم‌اکنون نیروها مشغول تحویل محل به عوامل انتظامی و مالکان هستند.