۰ نفر

قمه‌کشی در لیگ فوتبال استان مرکزی +عکس

۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۵۵
کد خبر: 257487
قمه‌کشی در لیگ فوتبال استان مرکزی +عکس

در پایان یک دیدار از لیگ فوتبال استانی مرکزی، فردی اقدام به قمه‌کشی کرد که با وساطت افراد حاضر در این دیدار این غائله ختم به خیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پس از پایان دیدار تیم‌های خمین و دلیجان در چارچوب لیگ فوتبال استانی مرکزی که با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسید، فردی منتسب به تیم خمین اقدام به قمه‌کشی کرد که با وساطت افراد حاضر در بازی این غائله ختم به خیر شد.

قمه کشی

 

قمه کشی

یکی از عوامل برگزاری این دیدار درباره حادثه رخ داده در پایان این دیدار اظهار کرد: چیزی که من در جریان آن هستم و به وضوح برای من روشن بود در بازی قبلی این دو تیم، بین یکی، دو بازیکن از تیم‌های فوتبال خمین و دلیجان درگیری شدید لفظی پیش آمده بود. به همین دلیل آن‌ها از قبل یک درگیری با هم داشتند. در بازی دیروز هم یک درگیری لفظی دیگر پیش آمد و در آخر بازی که تیم دلیجان قصد ترک زمین را داشت، آن اتفاقات رخ داد.

او که نمی‌خواست نامش فاش شود، درباره فردی که اقدام به قمه‌کشی کرد توضیح داد: ما نمی‌دانیم آن فردی که از سمت تیم خمین قمه‌کشی کرد بازیکن بود یا نه ولی خود افراد تیم خمین او را آرام کردند تا اتفاقی رخ ندهد. البته این فرد آن‌قدر دل و جرات نداشت که با قمه به کسی صدمه بزند و بیشتر قصد ترساندن چند نفر از تیم دلیجان را داشت. در این درگیری کسی صدمه ندید. ۱۰۰ درصد ناظر بازی این اتفاقات را به هیات فوتبال استان مرکزی گزارش کرده و آن‌ها در کمیته انضباطی به این ماجرا رسیدگی می‌کنند.

در جریان برگزاری دیدار خمین و دلیجان استان مرکزی، نیروی انتظامی حضور نداشت و همین مساله باعث بروز چنین اتفاقی شد و شاید اگر افراد حاضر در بازی در جهت کنترل این حمله وارد نمی‌شدند، اتفاق ناگوارتری رخ می‌داد.