یک انبار مملو از انواع لوازم‌خانگی در سه راه امین‌حضور دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 9:28 صبح روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در یک انبار در خیابان ری، سه‌رهی امین‌حضور، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 4، 120، یک و 3 به همراه گروه امداد و نجات یک و 9، بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

هوشنگ واحدپور؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در مجاورت یک فروشگاه بزرگ لوازم‌خانگی به مساحت تقریبی یک هزارمترمربع، قسمتی از یک انبار 100 مترمربعی مملو از انواع لوازم‌خانگی دچار آتش‌سوزی شده و زبانه‌های آتش به سرعت در حال سرایت به داخل فروشگاه بود.

وی ادامه داد: نیروها به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز انبار و فروشگاه لوازم‌خانگی، با به‌کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده از چندین سمت عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه، به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشد و آتش‌نشانان با تلاش همه جانبه زبانه‌های آتش را پیش از سرایت به داخل فروشگاه مهار و کاملاً خاموش کردند و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان علت‌یابی منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی در حال بررسی است.