۰ نفر

دستگیری زن کلاهبردار میلیاردی در زابل

۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۲۴
کد خبر: 254366
 دستگیری زن کلاهبردار میلیاردی در زابل

جانشین فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: زنی که در این شهرستان اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ منصور قزاقی روز شنبه با تشریح پرونده این کلاهبرداری اظهار کرد: در پی شکایت عده ای از شهروندان مبنی بر اینکه این زن به بهانه سرمایه گذاری و دریافت وام از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در پایش های اطلاعاتی خود متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قزافی تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریالی از 25 نفر از شهروندان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی زابل افزود: متهم با برگزاری نشست های هفتگی، افراد را به سرمایه گذاری و دریافت وام با سود کم تشویق کرده و پس از دریافت پول، تمام وجوه را به حساب خود انتقال می داد.

وی با بیان اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست به اینگونه افراد سودجو اعتماد نکنند و درصورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.