۰ نفر

انهدام باند سارقان مسلح طلاجات در لرستان

۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۳۵
کد خبر: 253772
انهدام باند سارقان مسلح طلاجات در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۹نفر ازاعضای باند سارقان مسلح حرفه ای انواع طلا وجواهر در شهرستان "دلفان" خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از خودروی ماکسیمای صرافان طلافروش در محور "هرسین - دلفان" با توجه به حساسیت امر حادث شده، موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی در نهایت خودرو زانتیای سارقان مورد نظر در یکی از روستا‌های اطراف دلفان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و توقیف شد.

سردار مهدیان نسب خاطر نشان کرد: در این راستا ۳ نفر از سارقان دستگیر که در بازجویی‌های اولیه به سرقت ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی دیگر همدستان این باند نیز دستگیر و از آنان یک کیلو طلا، یکصد قطعه سکه و نیم سکه، ۶ قبضه سلاح جنگی و ۲ نارنجک کشف و ۴ خودرو توقیف شد.

سردار مهدیان نسب گفت: تحقیقات جامع و کامل از باند بزرگ سارقان مسلح انواع طلا وجواهر به منظور کشف دیگر طلا‌های سرقتی و سرقت‌های احتمالی این باند از استان لرستان و استان‌های همجوار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط مجرمان گفت: کار اطلاعاتی - امنیتی پلیس لرستان گسترده است و اجازه عرض اندام به مخلان نظم عمومی را نخواهد داد و با شدت با آنان برخورد می‌کند.