۰ نفر

دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر بانوان در اینستاگرام می‌کرد

۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۰۸
کد خبر: 251092
دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر بانوان در اینستاگرام می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه عامل انتشار تصاویر بانوان در فضای مجازی توسط مأموران پلیس فتای این شهرستان شناسایی و دستگیر شد، گفت: در این پرونده مرد 35 ساله تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمجتبی اشرفی از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر بانوان در اینستاگرام می‌کرد، خبر داد و بیان کرد: پس از مراجعه زنی در خصوص انتشار تصاویر در فضای مجازی بلافاصله این پرونده توسط مأموران پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد صفحه اینستاگرامی موردنظر مشخص شد، فردی ناشناس اقدام به انتشار تعدادی از عکس‌های خصوصی چند فرد مؤنث کرده؛ با مراجعه فرد دیگری به پلیس فتا مشخص شد تصاویر خصوصی وی و چند تن از دوستانش در فضای مجازی منتشر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در این پرونده پنج مظنون شناسایی شدند، اضافه کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد فرد 35 ساله با هویت جعلی بعد از ورود به گروه تلگرامی بانوان پس از جلب اعتماد آن‌ها توانسته بود تعدادی عکس‌های شخصی از اعضا را که در زمینه آرایشگری در حال فعالیت بودند، کسب و اقدام به انتشار آن تصاویر کند.

اشرفی با بیان اینکه اعتماد بی‌جا در فضای مجازی باعث بروز حوادث بسیاری شده است، اضافه کرد: از هم‌وطنان تقاضا داریم در فضای مجازی به‌هیچ‌عنوان به هویت اعلامی و تصاویر مورد استناد طرف مقابل اعتماد نکنند