۰ نفر

۱۳مجروح در تصادف اتوبوس با کامیون

۲۱ دی ۱۳۹۶، ۹:۴۲
کد خبر: 243964
 ۱۳مجروح در تصادف اتوبوس با کامیون

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس در محور ایرانشهر به نیکشهر ۱۳ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: شب گذشته تصادفی در حدود 15 کیلومتری محور ایرانشهر به نیکشهر بین یک دستگاه کامیون کشنده ولوو با مسیر حرکت ایرانشهر به نیکشهر و یک دستگاه اتوبوس ولوو با مسیر حرکت نیکشهر به ایرانشهر رخ داد که بر اثر این تصادف 13 نفر شامل راننده و سرنشینان اتوبوس و 2 نفر راننده و سرنشین کامیون کشنده مجروح و توسط وسایل نقلیه امدادی به بیمارستان خاتم ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند که علت تصادف بی‌مبالاتی از جانب راننده کامیون کشنده ولوو به علت تجاوز به چپ تشخیص داده شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر نیز گفت: بامداد امروز برخورد یک‌ دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون در محور ایرانشهر به چابهار حدفاصل دوراهی روستای حوراپ 16 مجروح بر جای گذاشت.

ناصح افزود: به علت شدت حادثه یک نفر از سرنشینان 2 دستگاه اتوبوس در دم فوت و 16 نفر دیگر از سرنشینان 2 دستگاه مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومین پس از دریافت خدمات اولیه درمانی با 5 دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.