۰ نفر

مرگ مرد جوان در میان شعله‌های آتش در دولت‌آباد

۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰
کد خبر: 239220
مرگ مرد جوان در میان شعله‌های آتش در دولت‌آباد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: مردی جوان در میان شعله‌های آتش در دولت‌آباد جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در دولت‌آباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:03 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در دولت‌آباد، خیابان صفائیه، خیابان محمدی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 14 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی منزل دو طبقه قدیمی بود که در طبقه همکف آن یک اتاق 12 متری وجود داشت و دچار آتش‌سوزی شده بود؛ ساکنان طبقه بالایی با شعله‌ور شدن کامل لوازم اتاق پایینی، متوجه آتش‌سوزی آن شده و با آتش‌نشانی تماس گرفته بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل، عملیات را آغاز کردند؛ اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که فردی داخل اتاق زندگی می‌کند که آتش‌نشانان حین خاموش کردن آتش با جسد سوخته مرد جوانی مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی عنوان کرد: در نهایت آتش خاموش، ایمن‌سازی‌های های لازم انجام و محل حادثه برای بررسی علت تحویل کارشناسان و عوامل انتظامی شد و عملیات در ساعت 8:59 صبح به پایان رسید.