۰ نفر

کشف ۱۵تن آبنبات و شکلات غیربهداشتی در ورامین +عکس

۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۵
کد خبر: 236173
کشف ۱۵تن آبنبات و شکلات غیربهداشتی در ورامین +عکس

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از کشف مقادیر زیادی آبنبات و شکلات غیربهداشتی در ورامین خبر داد.

محمود پارسا دقایقی اظهار داشت: پس از تماسی که با پلیس 110 صورت گرفت، پلیس آگاهی شرق استان تهران با مجوزی که از دادستان شهرستان ورامین اخذ کرد، وارد عمل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، وی تصریح کرد: پلیس وقتی به محل ورود پیدا کرد، مشاهده شد که یک کارگاه تولیدی غیربهداشتی بوده و محل هم غیربهداشتی است.

پارسا اظهار داشت: محل تولید آب‌نبات‌ها غیرمجاز بوده و هیچ‌گونه تابلوی خاصی در محیط نبود و فاقد مجوز تولید بوده است.

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در این بازرسی، بیش از 15 تن شکلات و نبات غیربهداشتی و غیرمجاز کشف شده است.

پارسا در ادامه بیان داشت: در این واحد غیربهداشتی و غیرمجاز، تعداد پنج نفر کارگر اتباع خارجی از افغانستانی مسؤول تولید این مواد بودند.

وی اظهار داشت: در تولید نبات‌ها و شکلات‌هایی که در محل تولید می‌شد، از رنگ‌های خوراکی غیربهداشتی و خیلی خطرناک استفاده می‌شود که یکی از عوامل بیماری‌های سرطانی است.

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: پرونده این واحد غیربهداشتی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

پارسا در پایان گفت: با توجه به اینکه محصولات تولیدشده در این واحد غیرمجاز قابل استفاده نیست، بعد از تکمیل پرونده و صدور حکم همه مواد تولیدشده ‌امحا خواهد شد.

آبنبات