۰ نفر

راز جنایت عشقی ١٠٣روز بعد برملا شد

۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۹:۵۵
کد خبر: 226498
راز جنایت عشقی ١٠٣روز بعد برملا شد

کارآگاهان پلیس بعد از ١٠٣ روز معمای قتل پسری ٣٠ساله به نام سلیمان را رمزگشایی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتماد، بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران پرونده این قتل از روز ١٨ تیرماه گذشته که جسد سلیمان در خودرواش کشف شد پیش روی پلیس قرار گرفت. سلیمان (مقتول) مرد مورد علاقه زنی به نام پروین بود که به دست مرد دیگری که او هم مورد علاقه پروین بود به قتل رسید. جسد سلیمان ٣٠ ساله در حالی که گردن و سینه‌اش مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود داخل خودروی پراید شخصی‌اش پیدا شد. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم؛ معاون جنایی پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: شواهد نشان می‌داد که سلیمان پشت فرمان ماشین غافلگیر شده و بدون اینکه فرصتی برای دفاع از خودش داشته باشد به قتل رسیده است. کارآگاهان بعد از بررسی اطلاعات تلفن همراه سلیمان دریافتند او قصد ملاقات با زنی ٣٥ ساله به نام پروین را داشته است. همین موضوع سبب شد تا کارآگاهان دایره قتل تهران بر ارتباط این زن و مقتول متمرکز شده و تحقیقات خودشان را پیش ببرند.

خانه پروین که در نزدیکی محل قتل بود شناسایی شد و او برای ارایه توضیحات به اداره پلیس رفت. پروین در توضیحاتش منکر هر آشنایی با سلیمان شد و به کارآگاهان گفت: مقتول تنها چند بار برایش ایجاد مزاحمت کرده است. کارآگاهان جنایی تهران یکی از دوستان پروین به نام پری را که آرایشگاهی در محل داشت شناسایی کردند. پری گفت پروین یک بچه دارد و چند بار برای گرفتن فال قهوه و پاسور به او مراجعه کرده است. کارآگاهان بعد از صحبت‌های پری، برادرش عباس را نیز احضار کردند چون او رابطه دوستانه‌ای با پروین داشت. او گفت: « من به عباس گفتم سلیمان را بکشد. عباس قبول کرد و گفت تو جایی با سلیمان قرار ملاقات بگذار تا من او را به قتل برسانم. آن روز با سلیمان در نزدیکی محل‌مان قرار گذاشتم و به عباس اطلاع دادم.

عباس هم با موتور به ماشین او نزدیک شد و او را کشت.» سرانجام ١٠٣ روز بعد از این قتل روز چهارشنبه هفته گذشته کارآگاهان عباس را در خانه‌اش در قرچک ورامین دستگیر کردند. او به کارآگاهان گفت: «پروین به من گفته بود که سلیمان با آبروریزی در محل او را تهدید کرده و تحت فشار قرار گذاشته است. ساعت ١١ شب ١٨تیرماه در خانه خواهرم مشغول قمار بودم که پروین با من تماس گرفت و گفت برای آن شب با مقتول قرار گذاشته. از منزل خواهرم بیرون آمدم و به سمت عباس‌آباد حرکت کردم. در بین راه از پروین پرسیدم که آیا سلیمان رسیده؟ که گفت نه. به خانه رفتم و موتورِ دامادمان را برداشتم. سر کوچه خانه پروین منتظرش ماندم تا اینکه مقتول با پراید سفیدرنگش آمد و زیر پل عابر پیاده پارک کرد. عباس در تشریح چگونگی ارتکاب قتل توضیح داد: با موتوسیکلت به او نزدیک شدم و کنارش ایستادم، همین که خواست از ماشین پیاده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم و به سمت جاده نظامی رفتم. موتور را سر جای خودش در منزل پدری‌ام گذاشته و با ماشین خودم به منزلم در قرچک ورامین برگشتم.»