۰ نفر

کتک خوردن خریدار توسط مشاور املاک!

۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۰۳
کد خبر: 225598
کتک خوردن خریدار توسط مشاور املاک!

یک خریدار توسط مشاور املاکی که یک ملک در منطقه کامرانیه را برای خرید به او معرفی کرده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

در روزهای دو خریدار برای خرید یک واحد مسکونی به چند دفتر مشاور املاک در منطقه کامرانیه مراجعه کرده‌اند. به دنبال بازدید از چند ملک مسکونی، یکی از مشاوران املاک از دفتر املاک "ج" نیاوران با وی تماس گرفته و به او گفته است یک آپارتمان شیک و مناسب با توان خرید آنها پیدا کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بعد از این‌که دو خریدار برای بازدید از ملک رفته‌اند، دو فرد نیرومند با این اتهام که شما خریدار نیستید، بنگاهی هستید و برای دزدیدن فایل‌های ما آمده‌اید، خریدار و برادرش را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده‌اند.

در این بین دست و پای یکی از این دو نفر ضرب دید و دیگری نیز از چند ناحیه دچار جراحاتی شده که موضوع هم‌اکنون توسط نیروی انتظامی در حال پی‌گیری است.

دعوا و مشاجره بر سر فایل‌های املاک، موضوع تازه‌ای نیست. عمده مشاوران املاک به دلیل نابسامانی این بازار و تمایل برای انحصاری کردن فایل‌های فروش مسکن معمولا با یکدیگر درگیر می‌شوند.

در این خصوص از طریق رییس اتحادیه مشاوران املاک موضوع را پیگیری شد. حسام عقبایی با قول مساعد نسبت به پیگیری جدی موضوع اظهار کرد: قطعا مساله را دنبال خواهیم کرد و در صورت اثبات اتهامات، تا ابطال پروانه واحد صنفی پیش می‌رویم.

عقبایی با بیان این‌که هر از گاهی می‌شنویم مشاوران املاک بر سر فایل‌های خرید و فروش با یکدیگر بحث و مشاجره می‌کنند گفت: با این وجود موضوع ضرب و شتم یک مساله‌ی تازه است و تا کنون نشنیده‌ام که مشاوران املاک با کسانی که تصور می‌کنند مشتری نیستند و بنگاهی هستند برخورد فیزیکی داشته باشند.